- Adım
- Hüseyin
- Cihazım
- Redmi not5
- Yaş
- 42
- Konum
- K.maraş
- Katılım
- 25 Aralık 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #11
Aynen öyle yaptımNeden olmaz?
Kurulum yapıldıktan sonra o cihazın bütün bilgileri şahsileştirilmiş oluyor, imei dahil... Bal gibi de kurulum yapıldıktan sonra, "beğenmedim alın bu telefonu" deme şansı olamaz... Yapan varsa da, sorumluluk alıyor demektir... Hatalı ürünü de, geri almak için servis raporu istenir normal olarak... Bu bir süreçtir ve tüketici lehine gelişir büyük ihtimalle.
Aldığın mağazaya şikayetini ileterek başvur, onların yönlendirmesi ile gelişmeleri bekle... Servis raporuna göre de olay şekillenir zaten. Geçmiş olsun, kolay gelsin.
Cihazın ekranındaki hata dikkat le bakılınca görülüyor aldığım mağazada kurulum yaptırmaya vaktim yokdu yaptırmış olsamda orda farkedemezdim bence telefon sıkıntısı yok haklıyken haksız duruma düşmem inşallahHocam hakkınızı arayın öncelikle. Ama 15 günlük cayma bedeli mesafeli satışlarda mümkün. Mağazadan gidip aldığınız ürünü mağazada açtirmış olmanız gerekirdi. Kurulum yapılmış, hat takılmış ise ürünü iade almama hakları var. Bu satış sözleşmelerinde de yazıyor. Ama ayıplı mal statüsüne giriyorsa ürününüz 1 hafta içinde ürünü iade etmeniz lazım almaslarsa tüketici hakem heyetine başvurmalısınız. Ama bu süre bir haftayı aşmasın. Bir süre telefonsuz kalmaya hazirlanin şimdiden hocam. Ama sizin lehinize sonuçlanacağını düşünüyorum