Sohbet Üretim hatalı cihaz

Sahinim

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
Redmi not5
Yaş
42
Konum
K.maraş
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
23.12.2018 tarihinde Adana Teknosa mağazası ndan 1799₺ ye Xiaomi redmi note5 cihaz aldım k.maraş da ikamet ettiğim için 25.12.2018 tarihinde evime döndüğümde cihaz ı kutudan çıkardım açtım kurulumu tamamladım ekranda kameranın sol altından aşağıya dikey bir çizgi tabii hemen bulunduğum şehirdeki Teknosa şubesine gittim durumu izah ettim ürünün kurulum yapıldığı için servise gönderileceğini söylediler böyle işmi olur ya adam düşürüyorlar sanki şimdi servis bana ekran değiştirip veya başka bir işlem yapıp gönderirse napacam yeni telefon 24 saat kullanmadım böyle bir olay başına gelmiş bir arkadaş varmı telefonu gönderdim servise durum ne olur? Benim ne yapmam gerek?
 

cngkn

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Can
Cihazım
Xiaomi A2
Yaş
34
Konum
adana
Katılım
16 Ekim 2018
Konular
13
Mesajlar
108
Tepkime puanı
46
Puanları
28
23.12.2018 tarihinde Adana Teknosa mağazası ndan 1799₺ ye Xiaomi redmi note5 cihaz aldım k.maraş da ikamet ettiğim için 25.12.2018 tarihinde evime döndüğümde cihaz ı kutudan çıkardım açtım kurulumu tamamladım ekranda kameranın sol altından aşağıya dikey bir çizgi tabii hemen bulunduğum şehirdeki Teknosa şubesine gittim durumu izah ettim ürünün kurulum yapıldığı için servise gönderileceğini söylediler böyle işmi olur ya adam düşürüyorlar sanki şimdi servis bana ekran değiştirip veya başka bir işlem yapıp gönderirse napacam yeni telefon 24 saat kullanmadım böyle bir olay başına gelmiş bir arkadaş varmı telefonu gönderdim servise durum ne olur? Benim ne yapmam gerek?
teknosa = pişmanlıktır hocam. ben teknosadan alışveriş yapmama kararı aldım 2 senedir tüketici hakları mahkemem sürüyor
 

canirtuk

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Can
Cihazım
Mi8 128GB
Yaş
40
Konum
İstanbul
Katılım
31 Mayıs 2018
Konular
13
Mesajlar
322
Tepkime puanı
76
Puanları
43
15 günlük cayma bedelin var kaldı ki senin ürün ayıplı git tekrar bağır çağır, tüketici kanunlarını hatırlat sonra da hakem heyetine gideceğini söyle.

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Sahinim

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
Redmi not5
Yaş
42
Konum
K.maraş
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
teknosa = pişmanlıktır hocam. ben teknosadan alışveriş yapmama kararı aldım 2 se
15 günlük cayma bedelin var kaldı ki senin ürün ayıplı git tekrar bağır çağır, tüketici kanunlarını hatırlat sonra da hakem heyetine gideceğini söyle.

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cayma hakkını bilmiyorum bağırıp çağırmadım ama hem mağaza yetkilisi hem müşteri hizmetleri ile konuştum hiç yapacağımız birşey yok servis e gidecek iade değişim raporu gelirse ona göre işlem yaparız diyorlar işin ilginç tarafı cihaz açılırken kurulum yapılıyor ee cihazı açmadan kurulum yapmadan ekrandaki hatayı nasıl bilecen saçma sapan bir durum inşallah iade değişim raporu verirlerde başka bir cihaz bakarım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

teknosa = pişmanlıktır hocam. ben teknosadan alışveriş yapmama kararı aldım 2 se
15 günlük cayma bedelin var kaldı ki senin ürün ayıplı git tekrar bağır çağır, tüketici kanunlarını hatırlat sonra da hakem heyetine gideceğini söyle.

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cayma hakkını bilmiyorum bağırıp çağırmadım ama hem mağaza yetkilisi hem müşteri hizmetleri ile konuştum hiç yapacağımız birşey yok servis e gidecek iade değişim raporu gelirse ona göre işlem yaparız diyorlar işin ilginç tarafı cihaz açılırken kurulum yapılıyor ee cihazı açmadan kurulum yapmadan ekrandaki hatayı nasıl bilecen saçma sapan bir durum inşallah iade değişim raporu verirlerde başka bir cihaz ba
 

SercanZyn

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan ÖZYÜN
Cihazım
Mİ 5 PRO
Meslek
ELEKTRİK VE ELEKTRONİK
Konum
istanbul
Katılım
27 Kasım 2016
Konular
11
Mesajlar
451
Tepkime puanı
217
Puanları
58
kurulum yapıldı gibi bir saçmalık olamaz. şikayet oluşturun.
 

SercanZyn

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan ÖZYÜN
Cihazım
Mİ 5 PRO
Meslek
ELEKTRİK VE ELEKTRONİK
Konum
istanbul
Katılım
27 Kasım 2016
Konular
11
Mesajlar
451
Tepkime puanı
217
Puanları
58
e devlet giriş yakın tüketici hakem heyetine başvuru yapın fiş telefonun fotoğrafı ne kadar kanıt var ise ek de bulunudurun
 

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
51
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
kurulum yapıldı gibi bir saçmalık olamaz. şikayet oluşturun.
Neden olmaz?

Kurulum yapıldıktan sonra o cihazın bütün bilgileri şahsileştirilmiş oluyor, imei dahil... Bal gibi de kurulum yapıldıktan sonra, "beğenmedim alın bu telefonu" deme şansı olamaz... Yapan varsa da, sorumluluk alıyor demektir... Hatalı ürünü de, geri almak için servis raporu istenir normal olarak... Bu bir süreçtir ve tüketici lehine gelişir büyük ihtimalle.
Nereye başvurayım

Aldığın mağazaya şikayetini ileterek başvur, onların yönlendirmesi ile gelişmeleri bekle... Servis raporuna göre de olay şekillenir zaten. Geçmiş olsun, kolay gelsin.
 

Sahinim

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
Redmi not5
Yaş
42
Konum
K.maraş
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
e devlet giriş yakın tüketici hakem heyetine başvuru yapın fiş telefonun fotoğrafı ne kadar kanıt var ise ek de bulunudurun
Teşekkürler Cihazı Teknosa ya verdim artık servis raporunu bekleyeceğim sonuca göre hakem heyeti ne başvuracağım
 

Çirkin kral

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet Can
Cihazım
Mi Max 2
Yaş
28
Konum
Çanakkale
Katılım
28 Temmuz 2018
Konular
28
Mesajlar
1.000
Tepkime puanı
1.859
Puanları
138
Hocam hakkınızı arayın öncelikle. Ama 15 günlük cayma bedeli mesafeli satışlarda mümkün. Mağazadan gidip aldığınız ürünü mağazada açtirmış olmanız gerekirdi. Kurulum yapılmış, hat takılmış ise ürünü iade almama hakları var. Bu satış sözleşmelerinde de yazıyor. Ama ayıplı mal statüsüne giriyorsa ürününüz 1 hafta içinde ürünü iade etmeniz lazım almaslarsa tüketici hakem heyetine başvurmalısınız. Ama bu süre bir haftayı aşmasın. Bir süre telefonsuz kalmaya hazirlanin şimdiden hocam. Ama sizin lehinize sonuçlanacağını düşünüyorum
 
Üst Alt