- Adım
- Emre
- Cihazım
- Xiaomi 13
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 1 Mayıs 2014
- Konular
- 433
- Mesajlar
- 15.872
- Tepkime puanı
- 24.473
- Puanları
- 438
Ellerinize sağlık hocam 
Maalesef hayır....ama bu senenin ikinci yarısında belki MIUI.TR romu olabilirHayırlı olsun hocam. Mi 5 içinde düşünüyor musunuz?