Yardım Tüm forum'un destek olması lazım! Mi Note 10 Lite kullanıcıları buraya gelsin lütfen!

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Kopyala-yapıştır maile kopyala-yapıştır cevap... Xiaomi trollük yapıyor :D Neyse en azından cevap veriyorlar, bu da bir gelişme clap~~
Aynen hocam, iki üç kalıp mesaj hazırlayıp herkese aynılarını göndermişler. Güya ilgili makama bildirilmiş. Hadi hayırlısı...
 

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
47
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.184
Puanları
338
Faruk 04, Sende aynısını yapıyorsun, kalıp hazırlıyorsun haha--

Sürekli konuyu yükseltiyorsun hoş olmuyor bence shake~~
 

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Faruk 04, Sende aynısını yapıyorsun, kalıp hazırlıyorsun haha--

Sürekli konuyu yükseltiyorsun hoş olmuyor bence shake~~
Yok hocam ya, sırf bu iki gün içindi. Maksat fazla kişi görsün diye.. O kadar yazı yazdık, bari boşa gitmesin. :D
 

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
47
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.184
Puanları
338
Faruk 04, Çabanı anlıyorum ama geri bildirimi önemseyen bir firma değil fakat sen yine de içini rahatlat,bol bol gönder, gece kafanı yastığa koyduğunda "çok şükür bugün ben elimden geleni yaptım" de ve sağa dönüp mışıl mışıl uyu ;)
 

eellcciinn

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Elchin
Cihazım
Mi note 10 lite
Yaş
34
Konum
Mi note 10 lite
Katılım
17 Temmuz 2020
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
6
Puanları
3
Sayın forum kullanıcıları, XIAOMI maalesef güncelleme konusunda sıkıntılı bir firma. Mi A3 telefonlarının A11 güncellemesinin sıkıntısından sonra, şimdi de Mi Note 10 Lite kullanıcıları mağdur durumda. Birçok şikayetten sonra elimden geldiğince tüm sıkıntıları not edip genel bir mail hazırladım. Özellikle Mi Note 10 Lite kullanıcıları başta olmak üzere diğer forum kullanıcıları da bize destek olmak için bu maili gereken yere göndermeleri büyük önem arz etmektedir. Çünkü son gönderilen 3 güncellemeyi de (V12.1.1.0 - V12.1.3.0 - V12.1.4.0) bir türlü tam stabil hale getiremediler. Belki bu şekilde sesimizi duyurabiliriz. Göndereceğimiz mail adresini ve metni aşağıda paylaştım. Hızlı geri dönüş sağlamaları için ve Uluslararası bir dil olduğundan ingilizce dilinde yazdım. Türkçesi de aşağıda de mevcuttur. İngilizce olan metni göndereceğiz.

Gönderilecek olan mail adresi: service.global@xiaomi.com

Mailin konu Başlığı: "Mi Note 10 Lite" Updates Troubles

Gönderilecek olan mail:


Hello,
We are writing this message from Turkey. We are sending this e-mail in bulk to make our voices heard. Because unfortunately we have a lot of problems with updates. In particular, we had a problem with the "Mi Note 10 Lite" model. This phone in Turkey (Mi Note 10 Lite) has many users. Unfortunately, many users complain about the latest V12.1.1.0 update. Because although this update was stable, it ruined the performance of many phones. For example, the phone hangs at 98% while charging, and it constantly cuts off the charging current and gives back current. I mean it damages the phone battery. This is definitely an update because all users have stated that this problem occurred after the update. Other than that, the notifications on the screen notification panel come out strangely. Some users cannot enable the "Full Screen Gestures" option in the phone's settings. There are also users who say that the "New Control Panel" setting that comes with the MIUI 12 update cannot be activated. Almost everyone has had a lot of different issues with this update. Please note: these issues occurred entirely due to the update. There was no improvement in the V12.1.3.0 update that came after this update. We also see that the latest V12.1.4.0 update is not completely stable. There are still users who are having problems. We bought this phone as it is a Price / Performance product and we are actually satisfied with our phone but because of these updates many people want to sell their phone and warn others not to buy this phone. This is not a good thing for your company. Because Xiaomi is a big company that develops very rapidly, spreads rapidly all over the world and satisfies its customers with its products. But the troublesome updates of such a company do not provide a good impression for this company, it also causes you to lose customers. For this reason, you should find a solution to these problems immediately for the satisfaction of you and your customers. We expect you to return as soon as possible. Finally, we request that you send the next updates after we have thoroughly checked them. Nobody wants more people to be victims.
We thank you in advance for your interest and request the necessary measures to be taken.
Regards…

Türkçe tercümesi:

Selam,
Biz bu mesajı Türkiye'den yazıyoruz. Bu maili, sesimizi duyurmak için toplu olarak gönderiyoruz. Çünkü malesef güncellemeler konusunda çok problem yaşıyoruz. Özellikle de "Mi Note 10 Lite" modelinde problem yaşadık. Türkiye'de bu telefonun (Mi Note 10 Lite) çok sayıda kullanıcısı var. Ne yazık ki, birçok kullanıcı en son V12.1.1.0 güncellemesinden şikayetçi. Çünkü bu güncelleme kararlı olmasına rağmen birçok telefonun performansını berbat etti. Örneğin, telefon şarj olurken %98'de takılıyor ve sürekli olarak şarj akımını kesiyor ve geri akım veriyor. Demek istediğim telefon piline zarar veriyor. Bu kessinlikle güncelleme ile alakalı bir durum, çünkü tüm kullanıcılar, bu sorunun güncelleme sonrası meydana geldiğini belirtiyor. Bunun dışında ekran bildirim panelindeki bildirimler garip bir şekilde çıkıyor. Bazı kullanıcılar telefonun ayarlar kısmındaki "Tam Ekran Hareketleri" seçeneğini etkinleştiremiyor. Ayrıca MIUI 12 güncellemesi ile beraber gelen "Yeni Kontrol Paneli" ayarının etkinleştirilemediğini söyleyen kullanıcılar da var. Hemen hemen herkes bu güncellemeden dolayı farklı, birçok sorun yaşadı. Bakın özellikle belirtiyoruz: bu sorunlar tamamen güncellemeden dolayı oluştu. Bu güncellemeden sonra gelen V12.1.3.0 güncellemesinde herhangi bir gelişme olmadı. En son gelen V12.1.4.0 güncellemesinin de tam olarak stabil olmadığını görüyoruz. Hâla sorun yaşayan kullanıcılar var. Bu telefonu bir Fiyat / Performans ürünü olduğu için aldık ve aslında telefonumuzdan memnun kaldık ancak bu güncellemeler nedeniyle birçok kişi telefonunu satmak istiyor ve başkalarını bu telefonu almamaları konusunda uyarıyor. Bu firmanız için iyi bir şey değil. Çünkü Xiaomi, çok hızlı bir şekilde gelişen, tüm dünyaya hızla yayılan ve ürünleri ile müşterilerini memnun eden büyük bir firma. Ama böyle bir firmanın güncellemelerinin sıkıntılı olması, bu firma için iyi bir izlenim sağlamaz, ayrıca müşteri kaybetmenize sebep olur. Bu nedenle siz ve müşterilerinizin memnuniyeti için bu sorunlara derhal bir çözüm bulmalısınız. Bir an önce geri dönüş sağlamanızı bekliyoruz. Son olarak bundan sonraki güncellemeleri lütfen iyi bir şekilde kontrol ettikten sonra göndermenizi talep ediyoruz. Daha fazla kişinin mağdur olmasını kimse istemez.
İlginize şimdiden teşekkür eder, gerekli önlemlerin alınmasını rica ederiz.
Saygılarımızla…

Lütfen desteklerinizi esirgemeyin, bugün bize; yarın hepimize...
Geri bildirim yapdim ilave olarak yakinlik sensorunude yazdim ben.
 
Üst Alt