- Adım
- Kadir
- Cihazım
- Mi9T
- Meslek
- Biyomedikal Tek.
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 28 Nisan 2018
- Konular
- 15
- Mesajlar
- 172
- Tepkime puanı
- 117
- Puanları
- 43
Arkadaşlar merhaba,
Bu konuyu açmamdaki sebep batarya problemlerinde firmaların ücret istemesinden kaynaklı benzer durumu yaşayanlar varsa onların görmesi için açıyorum. 2018 Mayıs ayında KVK garantili Mi6 Telefon almıştım ve 1 yıl kadar kullandıktan sonra telefonumun şarjı eskisi gibi dayanmamaya başladı. Telefonu servise verdiğimde üretici garantisi 1 yıldır gerekçesiyle tarafımdan ücret talep edildi. Tabi ki ücretli onarımı ret ettim. Tüketici hakem heyetine başvuracağımı söylediğimde tarafımla iletişime geçildi ve memnuniyet kapsamında ücretsiz değiştirelim dediler ve tekrar telefonu servise verdim. Telefon servisten geri döndüğünde ise değiştiğine dair hiç bir izlenim alamadım halen şarjım çok kötü gidiyordu. Konuyu tüketici hakem heyetine taşıdım ve garanti belgesinde malın bütünü ile garanti altında olduğunu, tarafımdan ücret istendiğini servis raporu ve garanti belgesi ile heyete sundum. Telefonum bilirkişi tarafından incelendi ve iade hükmüne karar verdiler. Şayet benzer durumları yaşayanlar varsa telefonun bataryası dahil garanti altındadır. Firmalar bu kuralı çiğnese de tüketici kanuna göre mal tümüyle 2 yıl garanti altındadır. Mi6'yı çok seviyordum ancak bu batarya, telefon görüşmesinde yaşanan ses yankılanma problemi ve ne yazık ki yaşamış olduğum servis deneyimi beni çok yordu. Telefonu iade sürecinde durumu zorlaştırmayarak ve ücret iade işlemini hemen gerçekleştirdiği için MYS-Cepport firmasına teşekkür ediyorum.
Bu konuyu açmamdaki sebep batarya problemlerinde firmaların ücret istemesinden kaynaklı benzer durumu yaşayanlar varsa onların görmesi için açıyorum. 2018 Mayıs ayında KVK garantili Mi6 Telefon almıştım ve 1 yıl kadar kullandıktan sonra telefonumun şarjı eskisi gibi dayanmamaya başladı. Telefonu servise verdiğimde üretici garantisi 1 yıldır gerekçesiyle tarafımdan ücret talep edildi. Tabi ki ücretli onarımı ret ettim. Tüketici hakem heyetine başvuracağımı söylediğimde tarafımla iletişime geçildi ve memnuniyet kapsamında ücretsiz değiştirelim dediler ve tekrar telefonu servise verdim. Telefon servisten geri döndüğünde ise değiştiğine dair hiç bir izlenim alamadım halen şarjım çok kötü gidiyordu. Konuyu tüketici hakem heyetine taşıdım ve garanti belgesinde malın bütünü ile garanti altında olduğunu, tarafımdan ücret istendiğini servis raporu ve garanti belgesi ile heyete sundum. Telefonum bilirkişi tarafından incelendi ve iade hükmüne karar verdiler. Şayet benzer durumları yaşayanlar varsa telefonun bataryası dahil garanti altındadır. Firmalar bu kuralı çiğnese de tüketici kanuna göre mal tümüyle 2 yıl garanti altındadır. Mi6'yı çok seviyordum ancak bu batarya, telefon görüşmesinde yaşanan ses yankılanma problemi ve ne yazık ki yaşamış olduğum servis deneyimi beni çok yordu. Telefonu iade sürecinde durumu zorlaştırmayarak ve ücret iade işlemini hemen gerçekleştirdiği için MYS-Cepport firmasına teşekkür ediyorum.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.