Sohbet Tüketici hakem heyeti kararı hakkında

erener

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi9T
Meslek
Biyomedikal Tek.
Konum
istanbul
Katılım
28 Nisan 2018
Konular
15
Mesajlar
172
Tepkime puanı
117
Puanları
43
Arkadaşlar merhaba,

Bu konuyu açmamdaki sebep batarya problemlerinde firmaların ücret istemesinden kaynaklı benzer durumu yaşayanlar varsa onların görmesi için açıyorum. 2018 Mayıs ayında KVK garantili Mi6 Telefon almıştım ve 1 yıl kadar kullandıktan sonra telefonumun şarjı eskisi gibi dayanmamaya başladı. Telefonu servise verdiğimde üretici garantisi 1 yıldır gerekçesiyle tarafımdan ücret talep edildi. Tabi ki ücretli onarımı ret ettim. Tüketici hakem heyetine başvuracağımı söylediğimde tarafımla iletişime geçildi ve memnuniyet kapsamında ücretsiz değiştirelim dediler ve tekrar telefonu servise verdim. Telefon servisten geri döndüğünde ise değiştiğine dair hiç bir izlenim alamadım halen şarjım çok kötü gidiyordu. Konuyu tüketici hakem heyetine taşıdım ve garanti belgesinde malın bütünü ile garanti altında olduğunu, tarafımdan ücret istendiğini servis raporu ve garanti belgesi ile heyete sundum. Telefonum bilirkişi tarafından incelendi ve iade hükmüne karar verdiler. Şayet benzer durumları yaşayanlar varsa telefonun bataryası dahil garanti altındadır. Firmalar bu kuralı çiğnese de tüketici kanuna göre mal tümüyle 2 yıl garanti altındadır. Mi6'yı çok seviyordum ancak bu batarya, telefon görüşmesinde yaşanan ses yankılanma problemi ve ne yazık ki yaşamış olduğum servis deneyimi beni çok yordu. Telefonu iade sürecinde durumu zorlaştırmayarak ve ücret iade işlemini hemen gerçekleştirdiği için MYS-Cepport firmasına teşekkür ediyorum.


Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

kemalozturk

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kemal
Cihazım
Mi 12 Lite
Yaş
26
Konum
Giresun
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
232
Tepkime puanı
98
Puanları
43
Ülkemizde ki garanti firmaları beni nedense hiç şaşırtmıyor. :)
Bu başarıları gözlerimi dolduruyor. Başarılarının devamını diliyorum firmalarımıza

Hocam sizde iyi yapmışsınız örnek bir davranış olmuş, örnek alınmanız lazım kesinlikle
 

chnekn

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Konum
Fransa
Katılım
29 Temmuz 2019
Konular
103
Mesajlar
2.916
Çözümler
16
Tepkime puanı
2.998
Puanları
188
8 saat bekleme süresi nedir arkadaş, üstelik servis buna kullanıcı hatası demiş utanmadan.
 

kemalozturk

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kemal
Cihazım
Mi 12 Lite
Yaş
26
Konum
Giresun
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
232
Tepkime puanı
98
Puanları
43
Bende birkaç kez yerli üreticilerin yetkili servislerinde sorun yaşadım. Mesela bir tanesi fatura ile ilgiliydi. Fatura da kaşe eksikmiş. Servis bunu söylüyordu. Bende bunu aldığım siteye ilettim, satıcıyla iletişime geçtiler abartmıyorum bir kaşe attırmak için 2-3 hafta bekledim. En sonunda thh ye şikayet ettim. Ss alıp müşteri hizmetlerine yolladım ertesi gün kaşeyi atıp bana yolladılar. Ama ben thhyi bekleyip paramı kuruşuna kadar aldım.

Ne zaman yerli üretim bir ürün alsam sorun çıkıyor. Sonra da bakan çıkıyor kullanıcı almıyor diye söyleniyor. Hiç neden almıyorlar diye bir düşünmüyorlar.
 

Odoganfcb

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer
Cihazım
Redmi note 4
Meslek
Öğrenci:D
Konum
İstanbul
Katılım
16 Haziran 2018
Konular
81
Mesajlar
902
Tepkime puanı
684
Puanları
108
Arkadaşlar merhaba,

Bu konuyu açmamdaki sebep batarya problemlerinde firmaların ücret istemesinden kaynaklı benzer durumu yaşayanlar varsa onların görmesi için açıyorum. 2018 Mayıs ayında KVK garantili Mi6 Telefon almıştım ve 1 yıl kadar kullandıktan sonra telefonumun şarjı eskisi gibi dayanmamaya başladı. Telefonu servise verdiğimde üretici garantisi 1 yıldır gerekçesiyle tarafımdan ücret talep edildi. Tabi ki ücretli onarımı ret ettim. Tüketici hakem heyetine başvuracağımı söylediğimde tarafımla iletişime geçildi ve memnuniyet kapsamında ücretsiz değiştirelim dediler ve tekrar telefonu servise verdim. Telefon servisten geri döndüğünde ise değiştiğine dair hiç bir izlenim alamadım halen şarjım çok kötü gidiyordu. Konuyu tüketici hakem heyetine taşıdım ve garanti belgesinde malın bütünü ile garanti altında olduğunu, tarafımdan ücret istendiğini servis raporu ve garanti belgesi ile heyete sundum. Telefonum bilirkişi tarafından incelendi ve iade hükmüne karar verdiler. Şayet benzer durumları yaşayanlar varsa telefonun bataryası dahil garanti altındadır. Firmalar bu kuralı çiğnese de tüketici kanuna göre mal tümüyle 2 yıl garanti altındadır. Mi6'yı çok seviyordum ancak bu batarya, telefon görüşmesinde yaşanan ses yankılanma problemi ve ne yazık ki yaşamış olduğum servis deneyimi beni çok yordu. Telefonu iade sürecinde durumu zorlaştırmayarak ve ücret iade işlemini hemen gerçekleştirdiği için MYS-Cepport firmasına teşekkür ediyorum.


Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
200 liralik batarya için telefon parasi artı 200 tl ödemek zorunda kalmışlar
 

erener

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi9T
Meslek
Biyomedikal Tek.
Konum
istanbul
Katılım
28 Nisan 2018
Konular
15
Mesajlar
172
Tepkime puanı
117
Puanları
43
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
200 liralik batarya için telefon parasi artı 200 tl ödemek zorunda kalmışlar

Aynen öyle batarya ve mikrofonu değiştirseler problemim çözülecekti telefona çok alışmıştım. Çift hat kullandığım ve arayüze alıştığım için başka marka bakmadım, şuan mi9t kullanıyorum ve hiç alışamadım ;(
 
Üst Alt