Belki ne işin vardı orayla diyeceksiniz ama telefon adeta çıldırttı beni açılışta etkinleştirme falan istemeye başladı recovery de açılmayınca bende programdan format yazan yerden format atayım belki düzelir dedim . yapmaz olaydım şimdide ekran gelmiyor . Flash tool görüyor room yükleniyor fakat telefonun ne fastboot ekranı nede normal giriş ekranı açılıyor . Şarja dahi takınca tepki vermiyor...