Sohbet Sohbet köşesi

Koçara26

Eğitime adanmış bir ömür...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
63
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
56
Mesajlar
3.956
Çözümler
3
Tepkime puanı
14.135
Puanları
238
Dostlar vardır; berrak pırıl pırıl bir deniz, boşa gitmez ne kadar güvenseniz.
Dibini görürsünüz her şey meydanda,korkmadan dalarsınız sizi sarar bir anda.
İçi dışı birdir çekinme ondan,her sözü içtendir her sözü candan...


Marcus Tullios Çiçero' nun özdeyişiyle... " Dostluk; sevincimizi artırıp üzüntümüzü bölerek, mutluluğu geliştirir ve sefaletini hafifletir..."

Dostluklarınızın daim ve sadakatli olması dileklerimle, gününüz aydın sabahınız hayırlı olsun. Mutlu Pazarlar...
 

ZENGİN17

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
Mi 15
Meslek
Serbest
Yaş
60
Konum
Bursa
Katılım
15 Temmuz 2016
Konular
9
Mesajlar
1.267
Tepkime puanı
1.577
Puanları
138
İnsanlar sevilmek için yaratıldılar, eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların sevilmeleri ve insanların kullanılmaları. Cemil Meriç
Sevgi ve saygıyla tüm forumdaşlarıma sağlıklı günler diliyorum.
 

DeathSilence

Uzman Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
-
Konum
-
Katılım
7 Haziran 2020
Konular
3
Mesajlar
69
Tepkime puanı
275
Puanları
53
Nil novi sub sole
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yav bir entellik yaptırmadınız ha. Latinceden girmiştim. Latince söylenen söz kulağa derin gelir.
"Güneşin altında yeni bir şey yok" anlamında. Süre geçtiği için düzeltemiyorumda.

Hocam bunun doğrusu normalde nihil novum sub sole mü bende google'ın yalancısıyım da :D ?
 

Skorpi26

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
Nil novi sub sole
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yav bir entellik yaptırmadınız ha. Latinceden girmiştim. Latince söylenen söz kulağa derin gelir.
"Güneşin altında yeni bir şey yok" anlamında. Süre geçtiği için düzeltemiyorumda.
Entellik yapmak için çok uygun bir yer seçmişsiniz, tebrikler

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
 
Üst Alt