Soru sim kart etkinleştirme

tapatalk3410

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
ibrahim
Cihazım
xiaomi mi 5s
Yaş
42
Konum
istanbul
Katılım
1 Ağustos 2018
Konular
13
Mesajlar
370
Tepkime puanı
132
Puanları
58
Sim kart değişikliğinden dolayı etkinleşmeyen simkartımı bu yolla hallettim , kungfu yapmam gerekiyordu , bende yaptım.
Aşağıda xiaomi ye yazdığım mailleri bırakıyorum.


*22-11-2019 I want my account and phone number to be deleted from the cloud and all kinds of xiaomi systems.

Gelen cevap
Dear Sir/Madam,
Thanks for your contact.
You can submit your request about your personal data and other privacy concerns at this email address. In order to better facilitate our users to exercise individual rights to their personal information, please sign in Xiaomi account portal to submit your requests of data copy or deletion. .
1. Befor delete account ,please log out of the account from all devices and ensure that all associated services are turned off. such as turn off find device service ,unbound all devices from MI Home. If there is still service open, it may cause fail to delete account. .
2. For other requests , like to Xiaomi account issues( retrieve password、appeal account、change contact informations )、 unlocking devices or problems of Xiaomi devices etc. please contact customer service, ..
3. If you have any question or opinion with using this service, please reply to the email to let us know.

*22-11-2019 +90*******46 because my SIM card malfunction has changed from my mobile provider. Then I could not activate my sim card when I inserted it into my xiaomi phone. Every time I restarted the phone I was exposed to the international sms fee. Despite all this, my sim card is not activated. And are you still asking me? Or do you want to get up from your seat and do something for your customer? Please be sincere!

Gelen cevap
Dear Customer,

Thank you for reaching out to us.


You can submit your request about your personal data and other privacy concerns at this email address.

For other requests, such as Xiaomi account issues, unlocking devices, mobile phone usage failures, etc. please contact customer service,
hocam bir kac birseyler yaptım düzeldi. siz sanırım xiomi sunucularindan komple sildirmissiniz kaydınızı. bende yapmak istiyorum. nasıl bir yol izlemem gerekli

Karadelikten ses dalgaları kullanılarak gönderildi.
 

A.BayramKorkmaz

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Xiaomi
Cihazım
MI 9 Lite
Meslek
Elektrik Teknikeri
Konum
istanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
36
Mesajlar
1.603
Tepkime puanı
1.775
Puanları
138
hocam bir kac birseyler yaptım düzeldi. siz sanırım xiomi sunucularindan komple sildirmissiniz kaydınızı. bende yapmak istiyorum. nasıl bir yol izlemem gerekli

Karadelikten ses dalgaları kullanılarak gönderildi.

Aslında ben atar yaptım biraz onlarda silmeden onayladılar , mail yazdığım adres burası
 

tapatalk3410

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
ibrahim
Cihazım
xiaomi mi 5s
Yaş
42
Konum
istanbul
Katılım
1 Ağustos 2018
Konular
13
Mesajlar
370
Tepkime puanı
132
Puanları
58
Aslında ben atar yaptım biraz onlarda silmeden onayladılar , mail yazdığım adres burası
teşekkürler. bende 8-10 kere mesaj yollamışim. bi 10 tl faturama yansımış. sim etkinlestikten sonra hesabımı kaldirdan kapattim mi hesabımı komple

Karadelikten ses dalgaları kullanılarak gönderildi.
 
Üst Alt