Yardım Sim Kart Etkinleştirme Sorunu

piuwJEX

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Baran Cem
Cihazım
Redmi Note 8 Pr
Yaş
23
Konum
Malatya Province
Katılım
4 Aralık 2020
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
MIUI Global 12.0.5
Telefon Modeli
Redmi Note 8 Pro
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Öncelikle merhaba geçenlerde Redmi Note 8 Pro aldım ve içine hattımı taktım.bildirim sekmesinde "sim kart aktivasyon bilgileri alınıyorsim kart etkinleştiriliyor" vs. bildirimler geliyor ama sim kartım etkinleşmiyor şebeke yok.internetten araştırdım cihazı bul özelliğini aç kapa yapılması önerildi yaptım olmadı,dili ingilizce yap dediler aç kapat yine olmadı maalesef.SİM kartım bir türlü etkinleşmiyor lütfen yardımcı olurmusunuz.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438

SIM Kart Etkinleştirilemedi hatası alıyorum?
Mi Cloud üzerinden sunulan uzaktan cihaz bulma, kilitleme, silme fonksiyonların, yapılan çağrıların ya da gelen/giden SMS'lerin yedeklenmesi vb. bazı işlevlerin çalışabilmesi için cihazınızda takılı olan SIM kart ile Çin'de yer alan Xiaomi sunucularına bir adet SMS gönderilmesi ve sunucunun gelen SMS'i onaylayarak cihazınızı etkinleştirmesi gerekmektedir. Bu SMS gönderilemediğinde, sunucu cevap vermediğinde ya da cihaz etkinleştirme esnasında her hangi bir hata olması durumunda bu bildirim alanında bu uyarı ile karşılaşırsınız. Uyarının bildirim olarak belirmesi cihazınızı normal şekilde kullanmanıza her hangi bir engel oluşturmayacaktır ancak etkinleştirme için gönderilen her SMS için -başarısız olsa dahi- ayrı ayrı operatörünüz tarafından faturanıza Yurt Dışı SMS tutarı yansıtılacağı için beklenmedik faturalar ile karşılaşabilirsiniz. Bu nedenle tavsiyemiz SMS'in hiç gönderilmemesini sağlamanız. SMS gönderimini engellemek için ise ayarlar/ek ayarlar/yetkilendirme ve geri alma altından Xiaomi SIM etkinleştirme hizmetine ait yetkileri geri almanız ve ayarlar/mi hesabı altından cihazı bul, çağrılar ve SMS yedeklemenizi kapatmanız yeterli olacaktır.

Fakat cihazınızda şebeke yoksa muhtemelen sorununuz farklıdır. Öncelikle IMEI numaralarınızı E-Devlet üzerinden kontrol ediniz.
 
Oyla:

piuwJEX

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Baran Cem
Cihazım
Redmi Note 8 Pr
Yaş
23
Konum
Malatya Province
Katılım
4 Aralık 2020
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3

SIM Kart Etkinleştirilemedi hatası alıyorum?
Mi Cloud üzerinden sunulan uzaktan cihaz bulma, kilitleme, silme fonksiyonların, yapılan çağrıların ya da gelen/giden SMS'lerin yedeklenmesi vb. bazı işlevlerin çalışabilmesi için cihazınızda takılı olan SIM kart ile Çin'de yer alan Xiaomi sunucularına bir adet SMS gönderilmesi ve sunucunun gelen SMS'i onaylayarak cihazınızı etkinleştirmesi gerekmektedir. Bu SMS gönderilemediğinde, sunucu cevap vermediğinde ya da cihaz etkinleştirme esnasında her hangi bir hata olması durumunda bu bildirim alanında bu uyarı ile karşılaşırsınız. Uyarının bildirim olarak belirmesi cihazınızı normal şekilde kullanmanıza her hangi bir engel oluşturmayacaktır ancak etkinleştirme için gönderilen her SMS için -başarısız olsa dahi- ayrı ayrı operatörünüz tarafından faturanıza Yurt Dışı SMS tutarı yansıtılacağı için beklenmedik faturalar ile karşılaşabilirsiniz. Bu nedenle tavsiyemiz SMS'in hiç gönderilmemesini sağlamanız. SMS gönderimini engellemek için ise ayarlar/ek ayarlar/yetkilendirme ve geri alma altından Xiaomi SIM etkinleştirme hizmetine ait yetkileri geri almanız ve ayarlar/mi hesabı altından cihazı bul, çağrılar ve SMS yedeklemenizi kapatmanız yeterli olacaktır.

Fakat cihazınızda şebeke yoksa muhtemelen sorununuz farklıdır. Öncelikle IMEI numaralarınızı E-Devlet üzerinden kontrol ediniz.
sorun operatör ile alakalıymış telefonluk bişey yokmuş ve faturama ek ücret yansımaması için gösterdiğiniz yöntem içinde çok teşekkür ederim.
 
Oyla:
Üst Alt