Yardım Sim Kart etkinleştirme hatası

Fikow

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Fikret
Cihazım
Redmi note8 pro
Yaş
38
Konum
Bursa
Katılım
24 Nisan 2020
Konular
2
Mesajlar
10
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
11.0.6.0 (PGGMİXM)
Telefon Modeli
Note 8 pro
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Merhaba,
Sim kart etkilenmedi hatası veriyor TLF. Video da tarif edildiği şekilde yaptım ama mi hesapta video da gösterdiği gibi cihazı bul sekmesi yok. Orada takıldım sebebi nedir?
 

Ottoman

Co-Admin
Yönetici
Co-Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi 9T Pro
Konum
Ankara
Katılım
2 Ekim 2016
Konular
127
Mesajlar
11.076
Çözümler
7
Tepkime puanı
20.668
Puanları
338
Merhaba,
Sim kart etkilenmedi hatası veriyor TLF. Video da tarif edildiği şekilde yaptım ama mi hesapta video da gösterdiği gibi cihazı bul sekmesi yok. Orada takıldım sebebi nedir?
Buraya göz atabilirsiniz hocam.

SIM Kart Etkinleştirilemedi hatası alıyorum?
Mi Cloud üzerinden sunulan uzaktan cihaz bulma, kilitleme, silme fonksiyonların, yapılan çağrıların ya da gelen/giden SMS'lerin yedeklenmesi vb. bazı işlevlerin çalışabilmesi için cihazınızda takılı olan SIM kart ile Çin'de yer alan Xiaomi sunucularına bir adet SMS gönderilmesi ve sunucunun gelen SMS'i onaylayarak cihazınızı etkinleştirmesi gerekmektedir. Bu SMS gönderilemediğinde, sunucu cevap vermediğinde ya da cihaz etkinleştirme esnasında her hangi bir hata olması durumunda bu bildirim alanında bu uyarı ile karşılaşırsınız. Uyarının bildirim olarak belirmesi cihazınızı normal şekilde kullanmanıza her hangi bir engel oluşturmayacaktır ancak etkinleştirme için gönderilen her SMS için -başarısız olsa dahi- ayrı ayrı operatörünüz tarafından faturanıza Yurt Dışı SMS tutarı yansıtılacağı için beklenmedik faturalar ile karşılaşabilirsiniz. Bu nedenle tavsiyemiz SMS'in hiç gönderilmemesini sağlamanız. SMS gönderimini engellemek için ise ayarlar/ek ayarlar/yetkilendirme ve geri alma altından Xiaomi SIM etkinleştirme hizmetine ait yetkileri geri almanız ve ayarlar/mi hesabı altından cihazı bul, çağrılar ve SMS yedeklemenizi kapatmanız yeterli olacaktır.
 
Oyla:

61celal61

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Celal
Cihazım
Mi 9T
Konum
İzmir
Katılım
15 Ekim 2019
Konular
19
Mesajlar
183
Tepkime puanı
52
Puanları
28
Ben bu işin çözümünü şu şekilde hallediyorum, ayarlar sim kart bölümünde telefon numarasını başına +90 olacak şekilde yazıyorum ardından hesaplar& senkronizasyon bölümünde xiaomi clouda girip cihazı bulup aktif yapıyorum, ardından i.mi.com adresinden cihazı konumlandır diyorum gps açıyorum tekrar etkinleştirmeyi denediğimde hemen etkin oluyor umarım bu şekilde siz de çözersiniz
 
Oyla:

Fikow

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Fikret
Cihazım
Redmi note8 pro
Yaş
38
Konum
Bursa
Katılım
24 Nisan 2020
Konular
2
Mesajlar
10
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Buraya göz atabilirsiniz hocam.

SIM Kart Etkinleştirilemedi hatası alıyorum?
Mi Cloud üzerinden sunulan uzaktan cihaz bulma, kilitleme, silme fonksiyonların, yapılan çağrıların ya da gelen/giden SMS'lerin yedeklenmesi vb. bazı işlevlerin çalışabilmesi için cihazınızda takılı olan SIM kart ile Çin'de yer alan Xiaomi sunucularına bir adet SMS gönderilmesi ve sunucunun gelen SMS'i onaylayarak cihazınızı etkinleştirmesi gerekmektedir. Bu SMS gönderilemediğinde, sunucu cevap vermediğinde ya da cihaz etkinleştirme esnasında her hangi bir hata olması durumunda bu bildirim alanında bu uyarı ile karşılaşırsınız. Uyarının bildirim olarak belirmesi cihazınızı normal şekilde kullanmanıza her hangi bir engel oluşturmayacaktır ancak etkinleştirme için gönderilen her SMS için -başarısız olsa dahi- ayrı ayrı operatörünüz tarafından faturanıza Yurt Dışı SMS tutarı yansıtılacağı için beklenmedik faturalar ile karşılaşabilirsiniz. Bu nedenle tavsiyemiz SMS'in hiç gönderilmemesini sağlamanız. SMS gönderimini engellemek için ise ayarlar/ek ayarlar/yetkilendirme ve geri alma altından Xiaomi SIM etkinleştirme hizmetine ait yetkileri geri almanız ve ayarlar/mi hesabı altından cihazı bul, çağrılar ve SMS yedeklemenizi kapatmanız yeterli olacaktır.
Onu okumuştum hocam , ama bnm ek ayarlar da yetki geri alma diye bı şey yok onu da demedim
 
Oyla:

Ottoman

Co-Admin
Yönetici
Co-Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi 9T Pro
Konum
Ankara
Katılım
2 Ekim 2016
Konular
127
Mesajlar
11.076
Çözümler
7
Tepkime puanı
20.668
Puanları
338
Onu okumuştum hocam , ama bnm ek ayarlar da yetki geri alma diye bı şey yok onu da demedim
Ayarlarda arama barına "yetki" yazdığınız zaman çıkmıyor mu hocam? Yeri romlara göre farklılık gösterebilir.
 
Oyla:

Fikow

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Fikret
Cihazım
Redmi note8 pro
Yaş
38
Konum
Bursa
Katılım
24 Nisan 2020
Konular
2
Mesajlar
10
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Ben bu işin çözümünü şu şekilde hallediyorum, ayarlar sim kart bölümünde telefon numarasını başına +90 olacak şekilde yazıyorum ardından hesaplar& senkronizasyon bölümünde xiaomi clouda girip cihazı bulup aktif yapıyorum, ardından i.mi.com adresinden cihazı konumlandır diyorum gps açıyorum tekrar etkinleştirmeyi denediğimde hemen etkin oluyor umarım bu şekilde siz de çözersiniz
Sıkıntı orda başlıyor bnm dediğin gibi yaptım TLF numarasını girdim Xiaomi cloud a gittiğim de internetdeki ve senin dediğin gibi cihazı bul sekmesi yok, sadece 3 tane alt alta Hime screen Back-Up, Deleted items,find device var anlamadığım bende niye cihaz bul sekmesi yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ayarlarda arama barına "yetki" yazdığınız zaman çıkmıyor mu hocam? Yeri romlara göre farklılık gösterebilir.
Dediğin gibi yazdım çıktı ama mi hesaba gittiğim de cihazı bul diye bişey yok, izlediğim video da senin dediğine benzer bişey diyor oraya kadar geliyorum ama mi hesaba girdiğim zaman cigazi bul die bişey yok, çok ilginç
 
Oyla:

Ottoman

Co-Admin
Yönetici
Co-Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi 9T Pro
Konum
Ankara
Katılım
2 Ekim 2016
Konular
127
Mesajlar
11.076
Çözümler
7
Tepkime puanı
20.668
Puanları
338
Sıkıntı orda başlıyor bnm dediğin gibi yaptım TLF numarasını girdim Xiaomi cloud a gittiğim de internetdeki ve senin dediğin gibi cihazı bul sekmesi yok, sadece 3 tane alt alta Hime screen Back-Up, Deleted items,find device var anlamadığım bende niye cihaz bul sekmesi yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Dediğin gibi yazdım çıktı ama mi hesaba gittiğim de cihazı bul diye bişey yok, izlediğim video da senin dediğine benzer bişey diyor oraya kadar geliyorum ama mi hesaba girdiğim zaman cigazi bul die bişey yok, çok ilginç
Hangi video hocam bu? Pc den açın hocam.
 
Oyla:

tcivelek61

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
TURGUT
Cihazım
mi5s plus
Yaş
43
Konum
trabzon
Katılım
29 Temmuz 2017
Konular
31
Mesajlar
231
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Aynı problem bende de var. Yaklaşık 1 yıldır bu durumdayım. Xiaomi ye bu konuda birkaç kez de e mail yolladım. Oradan da bir çözüm bulamadım. Sizin yukarıda belirttiğiniz telefon başına +90 koyup diğer adımlar da sorunu çözmedi. Bu gün sim kartımı sim 1 e takıp öyle denemek geldi aklıma. O da çözüm olmadı. Bu sorunu çözebilirsiniz çok sevineceğim. SMSlerimin buluta depolanması benim için önemli. Yardımcı olursanız sevinirim. (Yurtdışı sms gönderme kıstım yok)
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


MI 5s Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt