- Adım
- Ato
- Cihazım
- Mi Max 3
- Yaş
- 27
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 10 Mart 2019
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 23
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 3
davil, Sorun kapatma değil, etkinleştirme
Kapatma ile ilgili rehber konu var..
Rehber - "Sim Kart Etkinleştirilemedi" Bildirimini Kapatma
1-Rom kurulum esnasında alttaki görselde yer alan kısımları mutlaka kapatın. Rom kurulum bittikten sonra görselde yer alan ayarları yaptıktan sonra bildirim bir daha gelmez..forum.miuiturkiye.net
Eksiksiz sırasına göre yapılınca işe yarıyor teşekkürlerSim Kart Etkinleştirilemedi Hatası Çözümü
- İlk olarak Ayarlar -> Ağ -> SIM kartlar ve Mobil Ağlar -> Sım Kart Ayarları kısmında telefon numaranız girilmemişse oraya telefon numaranızı +9 başta olmak üzere yazınız.
- Mi hesabı daha önce açmamışsanız, Mi hesabı açıp telefon numaranızı tanımlayın.
- Ayarlar -> Mi hesabı altından bu bilgileri telefonunuza giriniz.
- Mobil Ağ , GPS (Konum) , Sekronizasyon aktif edin.
- Telefon tarayıcısından id.mi.com ve i.mi.com adreslerine giriş yapın. Fakat bu tarayıcıyı kapatmayın. Home tuşuna basarak çıkabilirsiniz.
- Ayarlar -> Mi hesabı -> mi cloud> cihazı bul seçeneğini aktif edin. Sim etkinleştirme uyarısı çıkacak onaylayıp tarayıcımızdan i.mi.com sayfasını açarak find device girin.
- Etkinleştirme ilk adımda yapılamayacaktır fakat find device özelliği aktif olacaktır. Bu özellik aktifken i.mi.com’dan find device’a tekrar girin ve cihazınızı bulmasını bekleyin.
- Cihazınızın konumunu bulduktan sonra !!tarayıcı kapatmadan!! tekrar Ayarlar ->Mi hesabı ->Mi cloud’a gidin ve cihazı bul özelliğini kapatın ve tekrar açın. Yine uyarı verecektir fakat daha sonrasında onayladıktan sonra sim kart etkinleştirilecektir.
- Cihazı bul seçeneğini kapatıyoruz sonra açıp mesajları senkronize edince etkileştirme olacaktır.
o zaman bu
Ben denedim olmadı garantili geçen hafta servise yolladım yine aynı başka çözüm yolu var mı tek seçenek kalıyor kapatmak galiba en azından faturaya yansimazSim Kart Etkinleştirilemedi Hatası Çözümü
- İlk olarak Ayarlar -> Ağ -> SIM kartlar ve Mobil Ağlar -> Sım Kart Ayarları kısmında telefon numaranız girilmemişse oraya telefon numaranızı +9 başta olmak üzere yazınız.
- Mi hesabı daha önce açmamışsanız, Mi hesabı açıp telefon numaranızı tanımlayın.
- Ayarlar -> Mi hesabı altından bu bilgileri telefonunuza giriniz.
- Mobil Ağ , GPS (Konum) , Sekronizasyon aktif edin.
- Telefon tarayıcısından id.mi.com ve i.mi.com adreslerine giriş yapın. Fakat bu tarayıcıyı kapatmayın. Home tuşuna basarak çıkabilirsiniz.
- Ayarlar -> Mi hesabı -> mi cloud> cihazı bul seçeneğini aktif edin. Sim etkinleştirme uyarısı çıkacak onaylayıp tarayıcımızdan i.mi.com sayfasını açarak find device girin.
- Etkinleştirme ilk adımda yapılamayacaktır fakat find device özelliği aktif olacaktır. Bu özellik aktifken i.mi.com’dan find device’a tekrar girin ve cihazınızı bulmasını bekleyin.
- Cihazınızın konumunu bulduktan sonra !!tarayıcı kapatmadan!! tekrar Ayarlar ->Mi hesabı ->Mi cloud’a gidin ve cihazı bul özelliğini kapatın ve tekrar açın. Yine uyarı verecektir fakat daha sonrasında onayladıktan sonra sim kart etkinleştirilecektir.
- Cihazı bul seçeneğini kapatıyoruz sonra açıp mesajları senkronize edince etkileştirme olacaktır.
o zaman bu
Çözüm kapatmakmı ya biz açmaya çalışıyoruzÇözümü vermiş
Mi Hesabınızdan "Cihaz bul, Mesajlar ve Arama Geçmişini" kapatın ayrıca Ayarlar/Ek Ayarlar/Yetkilendirme ve İptal bölümünden Xiaomi Sim Aktivasyon Hizmetlerini kapatın hocam.
admin ayarlara giriyorsunuz Xiamo Sim Kart O Seçeneği kapatın işlem tamamdır aynı sorun vardı bende halletim şimdi
hocam aynı sorun bendede var paketinizle alakalı eğer paketiniz yurtdışına sms gönderimine izin vermiyorsa doğal olarak etkinleştiremeyecektirBen denedim olmadı garantili geçen hafta servise yolladım yine aynı başka çözüm yolu var mı tek seçenek kalıyor kapatmak galiba en azından faturaya yansimaz