Öncelikle merhaba cihazım mi8 128gb modeli cihazımı 3,4 gün önce delta garantili aldım. Cihazımdan herhangi bir ses çıkışı alamıyorum aynı şekilde mikrafon gerektiren bir iş yapmak istediğim zaman(Arama video çekme vs) telefon donuyor ve kilitleniyor. Cihazımın 2 yıl daha garantisi bulunmakta cihazı garantiye gönderme presödürü nasıl işleyecek biraz yardımcı olabilir misiniz ?
Merhaba,
Öncelikle adres ve iletişim bilgilerinizi eksiksiz şekilde yazınız. Sizinle iletişim kurabileceğiz
GSM numaranızı belirtmeniz size göndereceğimiz bilgi mesajlarının ulaşması açısından da önemlidir.Cihazınızın arızasını detaylı bir şekilde yazıp
fatura fotokopisi ile beraber mutlaka kargo paketinin içine ekleyiniz.Kargonun bize ulaşırken hasar görmemesi adına cihazı korunaklı bir şekilde paketleyiniz. Bunun için baloncuklu poşetler kullanmanızı tavsiye ederiz. Son olarak kargo görevlisine teslim ederken ,paketin içinde telefon olduğunu ve kargo poşetinin üzerine
"Kırılabilir" etiketi yapıştırmasını talep ediniz.
Arızalı cihazınızı Yurtiçi Kargo ile Türkiye'nin her yerinden ücretsiz olarak kargo gönderimi yapabilirsiniz. Firmamızın kargo anlaşma numarasını
282 140 974 kargo şubesine verdiğiniz zaman Delta Servis bilgileri otomatik olarak görünecektir.
Saygılarımla