- Adım
- METİN
- Cihazım
- MI5S
- Yaş
- 39
- Konum
- SAKARYA
- Katılım
- 21 Ekim 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba arkadaşlar,
n11 üzerinden satın almış olduğum Mi5s cihazım hakkında BTK kararını duyduktan ve iade alan arkadaşları gördükten sonra satıcı bahse konu şirket ile irtibata geçtim. Birçok kez telefonları cevap vermedi, mail attım. Nihayet ulaşmayı başardığımda ise "size bilgi verilecek, şu an net birşey yok" dediler.
Aradan çok uzun zaman geçince tüketici hakem heyetine başvurdum, hakem heyeti lehime karar verdi. Tekrar ulaşmaya çalıştım yine başaramadım, hiçbir şekilde bilgi vermedikleri gibi aramalara da cevap vermediler.
Aylar sonra tarafıma mahkemeden kağıt geldi, DAVALI olarak mahkemeye çıkacakmışım.
Biz iade almıyoruz demek yok, bilgi vermek yok, karşı dava açıp beni mahkeme giderleri ile imtihan edecekler.
Bu konuda ayrı konu açtım, çünkü konumuz ürün iadesi değil, mahkemelerde DAVALI olmak. Başına aynı şey gelen var mı? Varsa müşterek hareket edebilir miyiz? Ya da bu konuda hukuki yönden yardımcı olabilecek kimse var mıdır?
Cihaz direkt güvensiz olduğu belirtilen firma tarafından fatura edildi, BTK ile güvensiz olduğu belirtilmiş olan cihaz.
Teşekkürler
n11 üzerinden satın almış olduğum Mi5s cihazım hakkında BTK kararını duyduktan ve iade alan arkadaşları gördükten sonra satıcı bahse konu şirket ile irtibata geçtim. Birçok kez telefonları cevap vermedi, mail attım. Nihayet ulaşmayı başardığımda ise "size bilgi verilecek, şu an net birşey yok" dediler.
Aradan çok uzun zaman geçince tüketici hakem heyetine başvurdum, hakem heyeti lehime karar verdi. Tekrar ulaşmaya çalıştım yine başaramadım, hiçbir şekilde bilgi vermedikleri gibi aramalara da cevap vermediler.
Aylar sonra tarafıma mahkemeden kağıt geldi, DAVALI olarak mahkemeye çıkacakmışım.
Biz iade almıyoruz demek yok, bilgi vermek yok, karşı dava açıp beni mahkeme giderleri ile imtihan edecekler.
Bu konuda ayrı konu açtım, çünkü konumuz ürün iadesi değil, mahkemelerde DAVALI olmak. Başına aynı şey gelen var mı? Varsa müşterek hareket edebilir miyiz? Ya da bu konuda hukuki yönden yardımcı olabilecek kimse var mıdır?
Cihaz direkt güvensiz olduğu belirtilen firma tarafından fatura edildi, BTK ile güvensiz olduğu belirtilmiş olan cihaz.
Teşekkürler