- Adım
- Cengiz
- Cihazım
- Mi 10T
- Konum
- Bilecik
- Katılım
- 15 Şubat 2015
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 97
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 52
- Puanları
- 18
Merhabalar n11.Com' dan linkteki powerbank'ı aldım. (3 adet)
Açıklamasında orjinal ürün olduğu yazıyor..
(XİAOMİ Mİ DOLULUK GÖSTERGELİ TAŞINABİLİR HARİCİ BATARYA ORJİNAL)
Powerbanklar geldi. Birisinin doğrulama kodunu siteye yazdık. 43600 civarı kontrol edildi yazıyordu.
Diğer 2 kutudaki doğrulama koduna baktık, onlar da ilkiyle aynıydı. (Orjinal bir ürürün kodunu sattığı tüm ürünlere basmış.)
Hemen iade ettim.
İade talebi kabul edilince, ürün yorumuna sahte diye yazacaktım. Baktım yorum açık değil.
Canlı desteği açtım, bana, "İade edilen ürünler için yorum bırakmazsınız." dediler.
Ben de "Satıcı sahte ürün satıyor. Nereye bildirebilirim ?" yazdım.
Enter'e bastım.. Baktım mesaj gitmiyor. Göndermek istediğiniz mesaj uygun değildir yazıyor.
Demek öyle dedim.. Sahte yazarken araya boşluk koyarak yazdım. "Sah te"
Mesajım gitti. Bir müddet sonra, talebiniz alınmıştır. İlgili birimlere iletilecek, diye mesaj geldi.
Her yere %100 orjinal ürüne destek logosu koyan N11'in;
müşteri destek sisteminde, sahte kelimesi filtreye takılıyor, oda ayrı bi ironi..
Eğer bir haftaya kadar o satıcının ürünlerini satıştan kaldırtmazlarsa, N11 için şikayetvara, şikayet açacağım.
Sizler de böyle bir durumlarla karşılarşırsanız. İlgili yerlere şikayette bulunun ki, bu tür sahtekarlara prim verilmesin...
Not:
-----------------------------
Alış veriş bölümü olduğu için buraya açtım. Eğer yanlış yere açtıysam.
Yönetici arkadaşlar uygun bir yere taşıyabilirler konuyu..
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Açıklamasında orjinal ürün olduğu yazıyor..
(XİAOMİ Mİ DOLULUK GÖSTERGELİ TAŞINABİLİR HARİCİ BATARYA ORJİNAL)
Powerbanklar geldi. Birisinin doğrulama kodunu siteye yazdık. 43600 civarı kontrol edildi yazıyordu.
Diğer 2 kutudaki doğrulama koduna baktık, onlar da ilkiyle aynıydı. (Orjinal bir ürürün kodunu sattığı tüm ürünlere basmış.)
Hemen iade ettim.
İade talebi kabul edilince, ürün yorumuna sahte diye yazacaktım. Baktım yorum açık değil.
Canlı desteği açtım, bana, "İade edilen ürünler için yorum bırakmazsınız." dediler.
Ben de "Satıcı sahte ürün satıyor. Nereye bildirebilirim ?" yazdım.
Enter'e bastım.. Baktım mesaj gitmiyor. Göndermek istediğiniz mesaj uygun değildir yazıyor.
Demek öyle dedim.. Sahte yazarken araya boşluk koyarak yazdım. "Sah te"
Mesajım gitti. Bir müddet sonra, talebiniz alınmıştır. İlgili birimlere iletilecek, diye mesaj geldi.
Her yere %100 orjinal ürüne destek logosu koyan N11'in;
müşteri destek sisteminde, sahte kelimesi filtreye takılıyor, oda ayrı bi ironi..
Eğer bir haftaya kadar o satıcının ürünlerini satıştan kaldırtmazlarsa, N11 için şikayetvara, şikayet açacağım.
Sizler de böyle bir durumlarla karşılarşırsanız. İlgili yerlere şikayette bulunun ki, bu tür sahtekarlara prim verilmesin...
Not:
-----------------------------
Alış veriş bölümü olduğu için buraya açtım. Eğer yanlış yere açtıysam.
Yönetici arkadaşlar uygun bir yere taşıyabilirler konuyu..