- Adım
- E
- Cihazım
- Poco X7 Pro
- Yaş
- 31
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 24 Aralık 2019
- Konular
- 12
- Mesajlar
- 3.942
- Tepkime puanı
- 2.492
- Puanları
- 188
Global eu rom yok kik30s romu kuruyorsanız redmi yazar başlangıçta ,global eu rom kurarsanız mi yazar hocam
Global eu rom yok kik30s romu kuruyorsanız redmi yazar başlangıçta ,global eu rom kurarsanız mi yazar hocam
K30s zaten mi10t değilmidir ne farkı varEndonezya Enhanced sürümü deneyin o halde.
Miui arama ve mesajlaşma için Endonezya rom en iyisi.
Şahsen ben EEA tercih ediyorum arama kaydı yok ama daha bir akıcı geliyor.
EU rom cihazı Redmi K30S'e çeviriyor.
A11 kısıtlamalarının tamamı eu romda da var haliyle eu rom için geçerli bir sebep yok.
Ota güncellemesi destekleyen TWRP de çıkmışken resmi rom kullanmak daha sağlıklı.
Eu romda arama kaydı kesin varmı? Birde forumda linki varsa atar mısınız romun ? Çok teşekkür ederimeu rom yada global endonezya romunu kurabilirsiniz, arama ekranında kayıt yapma tuşu var
forum.miuiturkiye.net
hangi twrp sürümünü kullanıyorsun şuan hocam ?Endonezya Enhanced sürümü deneyin o halde.
Miui arama ve mesajlaşma için Endonezya rom en iyisi.
Şahsen ben EEA tercih ediyorum arama kaydı yok ama daha bir akıcı geliyor.
EU rom cihazı Redmi K30S'e çeviriyor.
A11 kısıtlamalarının tamamı eu romda da var haliyle eu rom için geçerli bir sebep yok.
Ota güncellemesi destekleyen TWRP de çıkmışken resmi rom kullanmak daha sağlıklı.
hangi twrp sürümünü kullanıyorsun şuan hocam ?
forum.miuiturkiye.net
Hangi rom hocam bu144 hz de ve %90 parlaklikta full kullanmama ragmen 9 saat gidiyor sarji. Ustelik karanlik mod kullanmadimGörselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Eu 12.5.4 hocamHangi rom hocam bu