- Adım
- Ahmet
- Cihazım
- RN 10 Pro
- Yaş
- 34
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 27 Temmuz 2019
- Konular
- 9
- Mesajlar
- 22
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
hocam bu arada garanti firmalarının yorumlarını okudum da pert ediyorlarmış cihazları böyle kullansam en doğru olanı yaparım bence. cihaz değişim falan yapmazlarsa çerçeve değişimi yaparlarsa cihazı çizerler falan hiç gerek yok ya. madem kronik sorun kullanmaya devam.Evet değişim çıktı değişim yaptıkları cihazda da aynı sorun vardı ( halen kullanıyorum o haliyle ). Geçen tekrar götürdüm bizim cihazın yenisi üretilmemesinden dolayı redmi note 11 pro ile değişim yapacaklarını söylediler. Ben talep olarak note 10 pro ile değişmesini istedim ama yine de 11 pro ile değişmek istediler bende cihazı geri aldım. Note 11 pro bizim cihaza göre bir tık daha kötü bir model özellikle kamera ve video performansı olarak. Ama maalesef bizim cihazda bu sorun var. Sizde olan sorunun aynısı var bende de. Gıcırtı sesi çok net duyuluyor basınca o noktalara. Hatta bende şarj girişinin solunda da var aynı durum.