Son zamanlar da karşılaştığım ve bizzat İstanbula gidip açılışına katıldığım Mi store magazasının çalışanları ve genel müdürleri açılışta kendilerinin resmen Distribütör ve güvencenin sonsuz oldugunu dile getirip ürünler için bir çok açıklama yaptı. Fakat araştırmama göre herhangı bir resmi kuruluş yada resmi mi.com bununla ilgili bir açıklama yapmamış. Bir arkadaşımla beraber gittiğim bu açılışta kendisi mi8 aldı ve test amacıyla 1 hafta sonra servise yolladı halbuki telefonda sorun yok. Servisin vermiş olduğu cevap ise çok komik . Kullanıcı hatalı kaynaklar nedeniyle kullanıcı taraflı ödeme olacaktır yazmıştır. Sizin bu konu hakkında fikirlerinizi almak ve bu konu ile sizinle münakaşa etmek isterim. Okudugunuz için teşekkür ederim arkadaşlar.