Yardım Redmi note8pro cloud yardım

Akif Alsancak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Akif Alsanca
Cihazım
Redmi note 8 pr
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
3 Ocak 2022
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
MIUI Global 12.5.5
Telefon Modeli
Xiaomi redmi note 8 pro
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Herkese merhaba sayın forum yöneticileri ve kullanıcıları.
Epeydir canımı sıkan ve tüm uğraşlarıma rağmen çözemedim bir sorun var cihazımın cloud hesabıyla ilgili. Bilenler yardımcı olursa ücretli/ücretsiz lütfen yorum yapın veya dm den ulaşın.
Cihazım Xiaomi redmi note 8 pro global versiyon
2017-18 arası sanırım elden kutulu bir şekilde aldım bir süre sonra telefonu incelediğimde konum bul servisinin açılmadığını gördüm servise götürdüğümde yazılım atılması gerektiğini söylediler ben kendim yapmaya çalıştım öncesinde oluşturduğum mi hesabından çıkış yapmayı denediğimde hesaptan da çıkmadığını fark ettim kullananlar bilir oval şeklinde bir halka sürekli dönüyor bekleyin... bekleyin... diye baktım olacak gibi değil mi com sitesine girdim ordan hesabı silmek istedim silindi de baktım sonrasında hesaptan çıkış yapılmış görünüyor ama cloud ekranı halen var şifre girmemi istiyor üst bildirimlerde de hesap uyarısı veriyor ben mi com a girip bu defa farklı bir hesap oluşturup cep telefon numaramı da tanımladim.her şey Allak bullak oldu şuanda hesaptan çıkmış görünüyor ama eski cloud hesabı halen var şifre sıfırla dediğimde böyle bir hesap yok uyarısı alıyorum kodlar yeni mi hesabına geliyor.. aklıma geldiğince ayrıntıları vermeye çalıştım buraya kadar okuyan ve konuyla alakalı bilgi sahibi olanlar lütfen benimle iletişime geçsin ücretli de olabilir yanlız Eminönü piyasasındaki gibi 40-50-60 dolar diye fiyat verecek olanlar lütfen zahmet bile etmesin gitmediğim servisci kalmadı herkes dolar üzerinden ve uçuk fiyat veriyor.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2022-01-03-23-45-00-267_com.xiaomi.account.jpg
    Screenshot_2022-01-03-23-45-00-267_com.xiaomi.account.jpg
    113,4 KB · Görüntüleme: 4
  • Screenshot_2022-01-03-22-50-29-334_com.xiaomi.account.jpg
    Screenshot_2022-01-03-22-50-29-334_com.xiaomi.account.jpg
    198,9 KB · Görüntüleme: 4
  • Screenshot_2022-01-03-23-45-31-600_com.xiaomi.account.jpg
    Screenshot_2022-01-03-23-45-31-600_com.xiaomi.account.jpg
    191,7 KB · Görüntüleme: 4
  • Screenshot_2022-01-03-23-43-10-536_com.xiaomi.account.jpg
    Screenshot_2022-01-03-23-43-10-536_com.xiaomi.account.jpg
    199,6 KB · Görüntüleme: 3
  • Screenshot_2022-01-03-23-42-29-233_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2022-01-03-23-42-29-233_com.google.android.apps.messaging.jpg
    435,8 KB · Görüntüleme: 3
  • Screenshot_2022-01-03-23-42-49-900_com.miui.home.jpg
    Screenshot_2022-01-03-23-42-49-900_com.miui.home.jpg
    420,2 KB · Görüntüleme: 3

Eyüp Batuhan

M.K. Atatürk
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eyüp Batuhan
Cihazım
Mi 10T
Konum
Balıkesir
Katılım
6 Nisan 2019
Konular
80
Mesajlar
3.433
Çözümler
9
Tepkime puanı
5.996
Puanları
238
Hocam bence durumu Xiaomi Global'e güzel bir şekilde İngilizce yazılmış şekilde bildirin. Halihazırda telefona erişim sağlayabildiğiniz için acelesi yok zaten, telefon kitlenmiş vaziyette değil. Diğer türlü bu durumu verdiğiniz fiyatlar dışında kolay kolay çözebilecek de var mıdır bilmiyorum. Diğer hocalarımın da fikirlerine almak da lazım tabii. Siz şuraya para harcamadan bir durumunuzu belirtin. "service.global@xiaomi.com"
 
Oyla:

Akif Alsancak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Akif Alsanca
Cihazım
Redmi note 8 pr
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
3 Ocak 2022
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
Hocam bence durumu Xiaomi Global'e güzel bir şekilde İngilizce yazılmış şekilde bildirin. Halihazırda telefona erişim sağlayabildiğiniz için acelesi yok zaten, telefon kitlenmiş vaziyette değil. Diğer türlü bu durumu verdiğiniz fiyatlar dışında kolay kolay çözebilecek de var mıdır bilmiyorum. Diğer hocalarımın da fikirlerine almak da lazım tabii. Siz şuraya para harcamadan bir durumunuzu belirtin. "service.global@xiaomi.com"
Yorumunuz için teşekkür ederim oraya İngilizce mi yazmam gerekiyor peki?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bence durumu Xiaomi Global'e güzel bir şekilde İngilizce yazılmış şekilde bildirin. Halihazırda telefona erişim sağlayabildiğiniz için acelesi yok zaten, telefon kitlenmiş vaziyette değil. Diğer türlü bu durumu verdiğiniz fiyatlar dışında kolay kolay çözebilecek de var mıdır bilmiyorum. Diğer hocalarımın da fikirlerine almak da lazım tabii. Siz şuraya para harcamadan bir durumunuzu belirtin. "service.global@xiaomi.com"
Hocam Xiaomi globale yaz derken ben pek anlamıyorum ne yapmam gerekli tam olarak
 
Oyla:

Eyüp Batuhan

M.K. Atatürk
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eyüp Batuhan
Cihazım
Mi 10T
Konum
Balıkesir
Katılım
6 Nisan 2019
Konular
80
Mesajlar
3.433
Çözümler
9
Tepkime puanı
5.996
Puanları
238
Yorumunuz için teşekkür ederim oraya İngilizce mi yazmam gerekiyor peki?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam Xiaomi globale yaz derken ben pek anlamıyorum ne yapmam gerekli tam olarak
Durumu İngilizce olarak belirtin hocam, yazı bittikten sonra cihazın size ait olduğunu da teyit ettirmek için varsa faturanız eklemenizi öneririm. Fiziki yoksa dijital fatura da ekleyebilirsiniz.
 
Oyla:

Akif Alsancak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Akif Alsanca
Cihazım
Redmi note 8 pr
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
3 Ocak 2022
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
Durumu İngilizce olarak belirtin hocam, yazı bittikten sonra cihazın size ait olduğunu da teyit ettirmek için varsa faturanız eklemenizi öneririm. Fiziki yoksa dijital fatura da ekleyebilirsiniz.
Cihaz global yurtdışı elden aldım fatura yok ama kutusu var
 
Oyla:
Üst Alt