- Adım
- Metehan
- Cihazım
- Mi note 4(mtk)
- Meslek
- Öğrenci
- Yaş
- 27
- Konum
- Denizli
- Katılım
- 22 Eylül 2016
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
21.12.2019 tarihinde yurtdışı garantisiz almış olduğum cihazımı 3 ay kadar kullandıktan sonra şarj problemi verdi. Herhangi bir çok ağır düşürme olmadı,şarjda oynamadım pubg gibi ağır oyunlar oynamadım sadece telefonu sosyal medya için kullanıyordum. Sıvı temasi olmadı. O sıralar pandemi nedeniyle telefonla çok ilgilenemedim ve 3-4 hafta kadar telefonu yaptırma fırsatım olmadı. daha sonra cihazın garantisi olmadığı için daha önceki telefonlarımı yaptırdığım bir telefoncuya götürdüm ve cihazın problemi şarj bordu olacağını söyledi şarj bordunu değiştirttim fakat sorun 2hafta sonra tekrar kendini göstermeye başladı telefon öncelikler %100 olmuyordu daha sonraları %75 %50 böyle böyle günden güne bu seviyelere kadar şarj oluyor 2hafta sonunda hiç şarj olmadığı için tekrar aynı şekilde yaptırdığım yere götürdüm ve tekrar şarj bordunu değiştirdiler.Fakat buda sonuç vermedi 2hafta dayandı dayanmadı yine şarj olmadı telefon.(Denizlinin kırsal alanında ikamet ediyorum,teknik servisler Denizli merkezdeydi) Daha sonra başka bir teknik servisliği yapan bir telefoncuya götürdüm orasıda şarj bordunda olacağını söyledi ve orayada yaptırdım sonuç yine değişmedi.En sonunda istanbulda xioami teknik servisliği yapan facebook dan bulduğum diğer insanların da tavsiye ettiği bir teknik servis buldum burayla konuşup uzaktan telefonun sorununun anakartta olabileceğini söyledi ilk başlarda ben yanaşmak istemedim çünkü anakartı ellenmiş bir telefon olacakti(ücreti=350) ve öğrenci olduğum için biraz fazla geldi.Neyse buraya da yolladım ve özellikle denemelerini söyledim olduğunu söyleyip yolladılar ve yaptıkları işleme 6ay sözde garanti verdiler. Neyse sonuç olarak telefon yine 2hafta dayandı ve tekrar şarj almıyor.Telefondan soğudum artık.
Uzun yazıyı okumak istemeyenler için kısaca : Telefonun şarj bordu(3defa) ve görmediğim anakartından şarj olmaması sorunundan dolayı işlem gördü ve yapılan işlemler sonuç vermedi.
Hatırladığım kadarıyla miui11 vardı en son. Şarj kablosu ve adaptörü orjinal ve başka adöptör ve kablolarla şarj denendi sonuç aynı.
-Bu durumda ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz veya sorun nerede ? -
Yazım hatalarım ve konuyu yanlış yere açtıysam şimdiden özür diliyorum.
Uzun yazıyı okumak istemeyenler için kısaca : Telefonun şarj bordu(3defa) ve görmediğim anakartından şarj olmaması sorunundan dolayı işlem gördü ve yapılan işlemler sonuç vermedi.
Hatırladığım kadarıyla miui11 vardı en son. Şarj kablosu ve adaptörü orjinal ve başka adöptör ve kablolarla şarj denendi sonuç aynı.
-Bu durumda ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz veya sorun nerede ? -
Yazım hatalarım ve konuyu yanlış yere açtıysam şimdiden özür diliyorum.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.