Konu yardım bölümüne taşınmıştır.
Kullandığınız rom nedir?
Ayarlar / uygulamalar / tema / depolama kısmı var mı?
[/QUO burası mıResimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Böyle diyorUygulama izinleri kısmında depolama seçeneği aktif etme varmı acaba? Verilen hata bundan kaynaklanıyor olabilir.
Her gün deniyorum olmuyorAnlık sunucu sorunu da olabilir daha sonra tekrar denerseniz
Denedim olmuyorUygulama verilerini temizleyip tekrar deneyebilirmisiniz
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.