- Adım
- hüseyin
- Cihazım
- Redmi Note 7
- Meslek
- Güvenlik
- Yaş
- 44
- Konum
- Fatsa
- Katılım
- 11 Aralık 2017
- Konular
- 209
- Mesajlar
- 5.066
- Tepkime puanı
- 20.033
- Puanları
- 338
13.3 Güncelleme konu başlığına eklendi, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
İndirmek biraz zor oldu ama Paylaşım için teşekkürler13.3 Güncelleme konu başlığına eklendi, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
Rica ederim hocam.İyi günlerde kullanın.İndirmek biraz zor oldu ama Paylaşım için teşekkürler
Pubg den atma sorunu var cozermisiniz
Şey demek istedim rom dan mı yoksa telden mi kaynaklanıyor belki anlayan vardırKim çözecek ?
Bende öyle bi sorun yok şuanda temiz kurulum yapmanızı öneririm.Şey demek istedim rom dan mı yoksa telden mi kaynaklanıyor belki anlayan vardır
Ne gibi hatalar buldunuz hocam?Küçük hatalar var 13.3 de eu yu deneyeceğim