Yardım Redmi Note 7 Donma ve Resetleme Sorunu

sky11

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
28
Konum
ankara
Katılım
6 Temmuz 2019
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar 3 Temmuz' da gittigidiyor.com da incehesap satıcısınıdan Redmi Note 7 sipariş ettim. 4 Temmuz' da ürün elime ulaştı. Ürünü elime aldıktan sonra yaklaşık yüzde 70 olan şarjını video izlerek, internette takılarak vb. yüzde 5 e düşürdüm ve 15 saat gibi şarja taktım. Ürün ile alakalı güncelleme vardı onu da yaptım. Ancak daha sonra telefon ile internette takılırken ve 2 kez arkadaşımla telefonda görüşürken birden dondu ve kendini resetledi yani tekrar açıldı. Ürün elime 4 Temmuz' da ulaştı ve ben bu doğrultuda incehesabı yani satıcıyı arayarak durumu bildirdim fakat onlar bana servise göndermem gerektiğini oradan oluşacak rapora göre onların iade veya değişim işlemini yapacaklarını söylediler. Gittigidiyor.com' u arayarak onların sitelerinde iade prosedürlerinde böyle birşey göremediğimi söyledim ancak onlar da ürünü açtıysanız servise göndermeniz gerekiyor dediler. Gittigidiyor' un buradaki tutumu çok yanlış sitede yazanlar ve söyledikleri uyuşmuyor. Açıkçası henüz 3 günlük cihazda böyle bir sorunla karşılaştığım için servise göndermekten ziyade değişim veya iade etmek istiyorum. Servise gönderdiğim takdir de servisin telefonu benim gibi kullanmadığı için sorunu görememesi ve bu yüzden hiçbir şey yapmaması gibi bir olasılıkta paramın çöpe gitmesi demektir. Bir de telefonun şarjının fazla dayanmadığını düşünüyorum onu nasıl anlarım ?
Bu konu da telefonun sorunun neden kaynaklandığını bilen veya aynı durumda karşılaşan birisi var mıdır ?
Yasal haklarım nelerdir bilen arkadaşlar yazarlarsa mutlu olurum.
 

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108
Mutat kullanım diye birşey var ama alınan cihazı kişiselleştirmeyecek şekilde olması lazım diye biliyorum. Paket açılmış olsa sa SIM kart vs takılmadığı sürece ürün İADE EDİLEBİLİR. Siz de satıcı olsanız açılmış ürünü tekrar almak istemezsiniz ama tüketici koruma kanunları bizden yana. En kötü ihtimalle durumu tüketici hakem heyetine bildirip, oradan iadenizi sağlayabilirsiniz. Satıcılar bazen boş hava yapıyor. Tüketici kararı ellerine ulaşınca sönüyorlar merak etmeyin. Kendimden biliyorum
 
Oyla:

sky11

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
28
Konum
ankara
Katılım
6 Temmuz 2019
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Mutat kullanım diye birşey var ama alınan cihazı kişiselleştirmeyecek şekilde olması lazım diye biliyorum. Paket açılmış olsa sa SIM kart vs takılmadığı sürece ürün İADE EDİLEBİLİR. Siz de satıcı olsanız açılmış ürünü tekrar almak istemezsiniz ama tüketici koruma kanunları bizden yana. En kötü ihtimalle durumu tüketici hakem heyetine bildirip, oradan iadenizi sağlayabilirsiniz. Satıcılar bazen boş hava yapıyor. Tüketici kararı ellerine ulaşınca sönüyorlar merak etmeyin. Kendimden biliyorum

Malesef telefona sim takıp kullandım. Sizce şuan başvurmalı mıyım Tüketici Hakem Heyetine ?
 
Oyla:

sky11

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
28
Konum
ankara
Katılım
6 Temmuz 2019
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Mesela 30 dakika chrome' da takılıyorsam kesinlikle donma oluyor o 30 dakikanın içinde.
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108
Bence hemen bi sıfırlayın içinizin rahat olması açısından.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tekrarı halinde satıcı ile iletişim kurun, değişim talep ediyorum deyin. 14 günlük yasal iade/değişim süreci içindesiniz hala değil mi?
 
Oyla:

sky11

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
28
Konum
ankara
Katılım
6 Temmuz 2019
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Bence hemen bi sıfırlayın içinizin rahat olması açısından.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tekrarı halinde satıcı ile iletişim kurun, değişim talep ediyorum deyin. 14 günlük yasal iade/değişim süreci içindesiniz hala değil mi?

Sıfırlayayım da satıcıya durumu söylememe rağmen bana servise göndermelisiniz diyor. Evet 14 günlük yasal süreç içindeyim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Birde sürekli olarak üstte bildirimler bölümünde Xiaomi SIM Etkilenleştirme servisi tarafından telefon numarası doğrulanamadı ibaresi geliyor. Ayrıca altta telefondaki aldığım pil performansıyla fotoğraflar paylaştım bu fotoğraflara bakarak ne diyebilirsiniz pil konusunda normal mi ?
 

Ekli dosyalar

  • 88909721-2b98-4ad0-87c9-ac74484dd044.jpg
    88909721-2b98-4ad0-87c9-ac74484dd044.jpg
    63,2 KB · Görüntüleme: 21
  • 698c909b-5e60-4421-868d-2ca6302c27da.jpg
    698c909b-5e60-4421-868d-2ca6302c27da.jpg
    45,7 KB · Görüntüleme: 23
  • 468510b2-affd-460f-a9a2-347b6010c9b8.jpg
    468510b2-affd-460f-a9a2-347b6010c9b8.jpg
    43,7 KB · Görüntüleme: 23
  • 2308b580-d03a-470b-a1da-8218b33fac1e.jpg
    2308b580-d03a-470b-a1da-8218b33fac1e.jpg
    29,9 KB · Görüntüleme: 24
  • 1bc0c8bc-7adf-45e0-ae46-b8e15417c878.jpg
    1bc0c8bc-7adf-45e0-ae46-b8e15417c878.jpg
    48,3 KB · Görüntüleme: 24
Son düzenleme:
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108
Siz önce bi tamamen sıfırlayıp öyle deneyin bugün. Baktınız bir değişme yok, bulunduğunuz ilin ve ilçenin yetkili hakem heyeti ile görüşün, durumu aynen anlatın. Onların vereceği bilgi ışığında gerekeni yapın. Direkt satıcı ile iletişime geçildiğinde Türkiye de, herkes işine geleni anlatıyor.
 
Oyla:

sky11

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
28
Konum
ankara
Katılım
6 Temmuz 2019
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Siz önce bi tamamen sıfırlayıp öyle deneyin bugün. Baktınız bir değişme yok, bulunduğunuz ilin ve ilçenin yetkili hakem heyeti ile görüşün, durumu aynen anlatın. Onların vereceği bilgi ışığında gerekeni yapın. Direkt satıcı ile iletişime geçildiğinde Türkiye de, herkes işine geleni anlatıyor.

Öncelikle yardımcı olmaya çalıştığınız için çok teşekkür ederim. Son olarak üstteki pil performansını ve sim etkinleştirme bildirimini nasıl yorumlarsınız ?
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108
SIM Etkinleştirme bildirimi için mesajlar uygulaması ayarlarından mi mesajı devre dışı bırakın.
 
Oyla:
Üst Alt