- Adım
- Mustafa
- Cihazım
- Redmi Note 7
- Yaş
- 28
- Konum
- ankara
- Katılım
- 6 Temmuz 2019
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Merhaba arkadaşlar 3 Temmuz' da gittigidiyor.com da incehesap satıcısınıdan Redmi Note 7 sipariş ettim. 4 Temmuz' da ürün elime ulaştı. Ürünü elime aldıktan sonra yaklaşık yüzde 70 olan şarjını video izlerek, internette takılarak vb. yüzde 5 e düşürdüm ve 15 saat gibi şarja taktım. Ürün ile alakalı güncelleme vardı onu da yaptım. Ancak daha sonra telefon ile internette takılırken ve 2 kez arkadaşımla telefonda görüşürken birden dondu ve kendini resetledi yani tekrar açıldı. Ürün elime 4 Temmuz' da ulaştı ve ben bu doğrultuda incehesabı yani satıcıyı arayarak durumu bildirdim fakat onlar bana servise göndermem gerektiğini oradan oluşacak rapora göre onların iade veya değişim işlemini yapacaklarını söylediler. Gittigidiyor.com' u arayarak onların sitelerinde iade prosedürlerinde böyle birşey göremediğimi söyledim ancak onlar da ürünü açtıysanız servise göndermeniz gerekiyor dediler. Gittigidiyor' un buradaki tutumu çok yanlış sitede yazanlar ve söyledikleri uyuşmuyor. Açıkçası henüz 3 günlük cihazda böyle bir sorunla karşılaştığım için servise göndermekten ziyade değişim veya iade etmek istiyorum. Servise gönderdiğim takdir de servisin telefonu benim gibi kullanmadığı için sorunu görememesi ve bu yüzden hiçbir şey yapmaması gibi bir olasılıkta paramın çöpe gitmesi demektir. Bir de telefonun şarjının fazla dayanmadığını düşünüyorum onu nasıl anlarım ?
Bu konu da telefonun sorunun neden kaynaklandığını bilen veya aynı durumda karşılaşan birisi var mıdır ?
Yasal haklarım nelerdir bilen arkadaşlar yazarlarsa mutlu olurum.
Bu konu da telefonun sorunun neden kaynaklandığını bilen veya aynı durumda karşılaşan birisi var mıdır ?
Yasal haklarım nelerdir bilen arkadaşlar yazarlarsa mutlu olurum.