Yardım redmi note 7 4.5g

brkgnb

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burak
Cihazım
red mi note 7
Age
35
Location
hatay
Joined
Oct 23, 2019
Threads
2
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
android 9 versiyon no : 9PKQ1.18094.001
Telefon Modeli
REDMİ NOTE 7
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
öncelikle iyigünler .
telefonda hem wifi hemde veri baglantısı kapalı iken sag üstte 4.5 g logosu gozukuyordu ayarlardanmıdır diye biraz baktım
ayarlar / daha fazla / kablosuz,mobil,bluetoot u sıfırla dan ayarları sıfırladım . gene birşey değişmedi ama bu sefer 4.5 g ceken telefon artık 4.5 g cekmıyor nasıl düzelte bilirim yardımcı olun lütfen :)
 

hisamzen

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Hişam
Cihazım
Xiaomi 11T
Meslek
Mühendis
Age
26
Location
Trabzon
Joined
Jun 28, 2019
Threads
10
Messages
77
Reaction score
18
Points
8
Tercih edilen ağ türünüz 4.5g seçili mi?

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

brkgnb

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burak
Cihazım
red mi note 7
Age
35
Location
hatay
Joined
Oct 23, 2019
Threads
2
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Tercih edilen ağ türünüz 4.5g seçili mi?

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
TERCİH EDİLEN AĞ TÜRÜ 4.5G SEÇİLİ
 
Oyla:

maydemir77

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
redmi note 7
Age
48
Location
bursa
Joined
Jul 27, 2019
Threads
2
Messages
84
Reaction score
22
Points
18
internet kapalıykende 4.5 yazısı olması normal, internet i açınca yanında ok işaretleri geliyor. ayarlar da aramaya tercih edilen ağ türü yaz ve ayarlara gir 4.5 öncelikli olması lazım
 
Oyla:

hisamzen

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Hişam
Cihazım
Xiaomi 11T
Meslek
Mühendis
Age
26
Location
Trabzon
Joined
Jun 28, 2019
Threads
10
Messages
77
Reaction score
18
Points
8
Bir fikrim yok hocam ozaman. Türk Telekom gibi firmalar RN7 desteği vermediği için açılmıyor olabilir ben volteyi de 4.5g yide başka cihazda açtım hattı takıp

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

brkgnb

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burak
Cihazım
red mi note 7
Age
35
Location
hatay
Joined
Oct 23, 2019
Threads
2
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
internet kapalıykende 4.5 yazısı olması normal, internet i açınca yanında ok işaretleri geliyor. ayarlar da aramaya tercih edilen ağ türü yaz ve ayarlara gir 4.5 öncelikli olması lazım
kardeşim 4.5 g seçili ama h+ gösteriyor anlam veremedim bulunduğum yer 4.5 g ceken bir yer
 
Oyla:

maydemir77

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
redmi note 7
Age
48
Location
bursa
Joined
Jul 27, 2019
Threads
2
Messages
84
Reaction score
22
Points
18
TERCİH EDİLEN AĞ TÜRÜ 4.5G SEÇİLİ
ayarlar- telefon hakkında - dahili depolama alanı üstüne 5 defa tıkla - bu şekilde seçili olması lazım
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
 
Oyla:

brkgnb

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burak
Cihazım
red mi note 7
Age
35
Location
hatay
Joined
Oct 23, 2019
Threads
2
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
ayarlar- telefon hakkında - dahili depolama alanı üstüne 5 defa tıkla - bu şekilde seçili olması lazım
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
sinyal gücü: -88dbm 12asu
veri hizmeti : baglantı kesildi
veri ağı türü : HSPA
TERCİH EDİLEN AG TURU : LTE/TD-SCDMA/UMTS
VOLTE TEMEL HAZIRLIĞI YAPILDI : KAPALI
VİDEO GÖRÜŞME TEMEL HAZIRLIGI YAP : KAPALI
DİĞER İKİSİDE KAPALI
 
Oyla:

maydemir77

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
redmi note 7
Age
48
Location
bursa
Joined
Jul 27, 2019
Threads
2
Messages
84
Reaction score
22
Points
18
telefonu yeniden başalatırmısın birde yeni şebeke alsın. ayarları normal şebeke ilgili bir problem olabilir
 
Oyla:

brkgnb

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burak
Cihazım
red mi note 7
Age
35
Location
hatay
Joined
Oct 23, 2019
Threads
2
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
telefonu yeniden başalatırmısın birde yeni şebeke alsın. ayarları normal şebeke ilgili bir problem olabilir
yeniden başlatmıstım ztn bir kac kere gene degısen birşey olmadı
Post automatically merged:

telefonu yeniden başalatırmısın birde yeni şebeke alsın. ayarları normal şebeke ilgili bir problem olabilir
daha önceden telefon rehberınden bırıne tıkladıgımda goruntulu arama sımgesı vardı oda yok su anda oda votemıdır nedır onla alakalıymıs heralde
 
Oyla:
Top Bottom