Yardım redmi note 3 bootloader kaldırma (mac os x'te)

ozergul

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
özer
Cihazım
redmi note 3
Yaş
33
Konum
izmir
Katılım
28 Ocak 2016
Konular
28
Mesajlar
148
Tepkime puanı
16
Puanları
18
merhaba arkadaşlar.
mac os x kullanıcısıyım ve xiaomi red mi note 3 ümün bootloaderını açmak istiyorum.


bu işi nasıl yaparım? sanırım terminal ile oluyor. adb ve fastboot u yükledim terminale.

adb reboot recovery diyip telefonu recovery ekranına getirip, fastboot oem unlock deyince hata alıyorum.

yardımcı olursanız sevinirim.
 

ozergul

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
özer
Cihazım
redmi note 3
Yaş
33
Konum
izmir
Katılım
28 Ocak 2016
Konular
28
Mesajlar
148
Tepkime puanı
16
Puanları
18
böyle birşey mümkün müdür arkadaşlar saatlerdir bakıyorum.. flash için hep .exe uzantılı bir dosya verilmiş
 
Oyla:

chatin_6223

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 15T
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.988
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.731
Puanları
338
Mac OS ile yapılabileceği hakkında ciddi kuşkularım var. Sadece Windows ile yapılabiliyor diye biliyorum. Windows bir bilgisayarınız yoksa vmware tarzı bir program ile sanal bir bilgisayar oluşturup Windows yükleyebilirsiniz.
MacOs'ta vmware tarzı bir program mutlaka vardır.

Sent from my MI PAD using Tapatalk
 
Oyla:
Üst Alt