- Adım
- Rüzgar Hasan
- Cihazım
- Ruby
- Meslek
- Teknik Servis
- Yaş
- 18
- Konum
- Türkiye/Şanlıurfa
- Katılım
- 19 Şubat 2025
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Biliyorum birazcık kulağa saçma gelecek fakat Telegram üzerinden bir Port Rom UNOFFICIAL buldum HyperOS3.0 yapmışlar fakat NVDATA'yı atlayamıyorum amacım imeiyi repair etmek değil sadece bu romda gezmek ama imei repair istiyor bunu atlayamazmıyım ücretsiz bir çözümü yokmudur? Şuanda BL kilidim açık durumda AOSP Rom kurduğumda imei görünüyor fakat şebeke olmuyor bu sefer çözemedim cihaz kaçak size romun ekran görüntüsünü atıyorum.