Yardım Redmi note 10 pro iade hakkimi kullanamiyorum

Dmlaksoy

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Damla
Cihazım
Xiaomi vacuum m
Yaş
32
Konum
Istanbul
Katılım
28 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba 24 kasim 2021 tarihinde aldigim redmo note 10 pro telefonumda ses sorunu yasiyorum boguk gidiyor. Sarji hizli tukeniyor bunu gece hic kullanmadan ucak modunda denedim. Isinma sorunu oldu 108 kamera acikken ve goruntulu aramada isiniyor. Sensorde aorun var aramadayken telefon sesaize aliyo uygulamalara giriyo beklemeye aliyo vsvs. sorun yasiyorum. 29 kasim 2021 tarihinde iade etmek istedigimi magazaya ilettim. Servise gidecek rapor verilirse iade degisim olur dedi. Sifir aldigim telefonu mecbur servise gonderdim ve reddedildi. 2 aralik 2021de de kargoya vermisler. Ben 5020 mahlik telefonu almisim sarji uzun gitsin diye zaten zamanla tukenen bisey... Suan kullandigim 3700mah lik telefonumdan daha fazla sarj yuzdesi yedi hemde ilk gunden hemde sabaha kadar kullanim disiyken. E karsi taraf sesimi anlamiyo ben napicam is gorusmesinde adam duymadimi ben napicam? Bi mantikli olunsun. O kadar sikayet varki bu sorunlardan ama hala telefon satista.. Baska model satin alacaktim kamerasi ozellikleri daha iyi diye butcemi asarak bunu aldim ikna edildim. Basima gelene bakin ugrasiyorum elimde eski telefonumla... Simdi bana kimse yardimci olmuyo. Tuketici hakem heyetine mi basvurayim? 5 gunluk telefonda bariz sorun var. Servis 1 saat bakmakla ne gorsude olumsuz rapor cikardi. Ben iade hakki kullanmak istiyorum. Basima boyle bi durum gelen var mi?
 

talhacker

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi 13T
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2019
Konular
21
Mesajlar
1.710
Çözümler
9
Tepkime puanı
2.077
Puanları
138
Öncelikle burası xiaomi fan sitesi resmi hiç bi durumu yok. Servisten sonuç alinmadiysa direk tüketici hakem heyetine gidin hiç vakit kaybetmeyin garantili xiaomi cihaz kesinlikle satın almayın aldırmayın forumdaki çoğu kişi garantisiz yurtdisi cihaz kullanıyolar çünkü xiaomi Samsung gibi markaların garantisi sadece lafta aldığınız cihazda herhangi bi sorun çıkması durumunda uğraş dur herşeye kullanıcı hatası derler ve para koparmaya çalışırlar malesef.
 

loof

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bayram
Cihazım
Mi 8
Meslek
Makina
Yaş
31
Konum
Adana
Katılım
25 Şubat 2017
Konular
9
Mesajlar
251
Çözümler
1
Tepkime puanı
102
Puanları
58
Öncelikle burası xiaomi fan sitesi resmi hiç bi durumu yok. Servisten sonuç alinmadiysa direk tüketici hakem heyetine gidin hiç vakit kaybetmeyin garantili xiaomi cihaz kesinlikle satın almayın aldırmayın forumdaki çoğu kişi garantisiz yurtdisi cihaz kullanıyolar çünkü xiaomi Samsung gibi markaların garantisi sadece lafta aldığınız cihazda herhangi bi sorun çıkması durumunda uğraş dur herşeye kullanıcı hatası derler ve para koparmaya çalışırlar malesef.
Ağzına sağlık hocam :)
Konu sahibi arkadaş için ise, geçmiş olsun diyorum hakkınızı arayın tabiki
 

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
637
Puanları
108
Hocam thh şikayet edin, telefonu da çatır çatır kullanın o arada. Ben öyle yaptım, kullandım cihazı. Tüketici hakem heyeti lehime karar verdi, paramı da e*ek gibi ödediler. Kullandığım süre da bana kar kaldı. Süreç 2-3 ay sürüyor ama yapacak bir şey yok maalesef.
 

Nurullah55

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Nurullah
Cihazım
Mi A2 Lite
Meslek
Java & Kotlin
Konum
Samsun
Katılım
30 Eylül 2016
Konular
1
Mesajlar
22
Tepkime puanı
16
Puanları
3
Kardeşim tüketici hakem heyetine başvurursan en gec 2 ay içinde sonuçlanır ve 100% kazananma ihtimalin olur.
----------------------------------------------------------------------------------
Benimde başıma gelen hikaye şöyle:

Cihazımdaki arızalar:
-Proximity sensör düzgün çalışmıyor,
-Sim slot içeriye çok giriyor (kasada açıklık bırakıyordu) oradan da toz ve su girme ihtimali çok yüksekti. Bir yağmur yağsa iki damlada hop cihazın ana kartına ulaşır sonra cihaz pert.
----------------------------------------------------------------------------------
Cihazı GENPA TEKNİK SERVİS'e gönderdim. (2 ayda 3 kez gönderdim)

1. gidişinde herhangi bir hataya rastlanamadı dediler geri gönderdier.

2. gidişinde cihazın üretim standartları içerisinde dediler. Cihazı kapatırken kasanın arasına kıl sıkıştırmış. Cihazı geri gönderirken gelmişler durdukyere yazılım atmışlar. O yazılımı atan kişiye Allah razı olsun. Yazılımı atarken Google key silinmiş, cihaz sertifikasız olmuş. Netflix ve banka uygulaması vb güvenlik gerektiren uygulamalar yüklenmiyordu. Hata raporunu bunlarıda ekleyip tekrar gönderdim :)

3. gidişinde çok şükür değişime onay verdiler. Bu sefer stoklarda ürün olmadığı için 1 ay da öyle bekledim. Nihayetinde sıfır yeni cihaz elime ulaştı. Hemde Evofone distribitör garanli, faturalı cihaz :)

3.gidişinde değişime onay vermeselerdi Tüketici Hakem Heyetine başvuracaktım. Cihazı 4100TL den almıştım. Değişime gönderirken fiyatı 4500TL olmuştu.
Bu yorumu yazarken şuanki fiyatına bakayım dedim bakmaz olaydım. En uygun fiyatı 5700TL olmuş. Allah sonumuzu hayırlı eylesin.
 

minik77

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
muharrem
Cihazım
redmi note10pro
Yaş
35
Konum
kocaeli
Katılım
18 Temmuz 2021
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Kardeşim tüketici hakem heyetine başvurursan en gec 2 ay içinde sonuçlanır ve 100% kazananma ihtimalin olur.
----------------------------------------------------------------------------------
Benimde başıma gelen hikaye şöyle:

Cihazımdaki arızalar:
-Proximity sensör düzgün çalışmıyor,
-Sim slot içeriye çok giriyor (kasada açıklık bırakıyordu) oradan da toz ve su girme ihtimali çok yüksekti. Bir yağmur yağsa iki damlada hop cihazın ana kartına ulaşır sonra cihaz pert.
----------------------------------------------------------------------------------
Cihazı GENPA TEKNİK SERVİS'e gönderdim. (2 ayda 3 kez gönderdim)

1. gidişinde herhangi bir hataya rastlanamadı dediler geri gönderdier.

2. gidişinde cihazın üretim standartları içerisinde dediler. Cihazı kapatırken kasanın arasına kıl sıkıştırmış. Cihazı geri gönderirken gelmişler durdukyere yazılım atmışlar. O yazılımı atan kişiye Allah razı olsun. Yazılımı atarken Google key silinmiş, cihaz sertifikasız olmuş. Netflix ve banka uygulaması vb güvenlik gerektiren uygulamalar yüklenmiyordu. Hata raporunu bunlarıda ekleyip tekrar gönderdim :)

3. gidişinde çok şükür değişime onay verdiler. Bu sefer stoklarda ürün olmadığı için 1 ay da öyle bekledim. Nihayetinde sıfır yeni cihaz elime ulaştı. Hemde Evofone distribitör garanli, faturalı cihaz :)

3.gidişinde değişime onay vermeselerdi Tüketici Hakem Heyetine başvuracaktım. Cihazı 4100TL den almıştım. Değişime gönderirken fiyatı 4500TL olmuştu.
Bu yorumu yazarken şuanki fiyatına bakayım dedim bakmaz olaydım. En uygun fiyatı 5700TL olmuş. Allah sonumuzu hayırlı eylesin.
peki yeni cihazda sensör sorunu var mı ?
 
Üst Alt