- Adım
- Furkan
- Cihazım
- redmi not 7
- Yaş
- 21
- Konum
- Ankata
- Katılım
- 15 Eylül 2019
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- 11.0.4
- Telefon Modeli
- xiaomi redmi note 7
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
09.09.2019 tarihinde n11 nethouse mağazasından xiaomi redmi note 7 cihaz aldım cihaz 1 haftalık iken hayalet ekran sorunu oluştu servise verdim doa raporu ile değişim yapıldı yeni cihaz ile 3.ayıma girerken yine aynı sorun oluştu Genpa ankara servise gittim para iadesi için doa raporu istedim verilmedi cihaz 1 ayı doldurduğu için onarım yapabiliriz dediler fakat 6 aya kadar doa raporu almak hakkım ama vermediler uğraşmak istemediğim için peki onarım yapın dedim cihazı 05.12.2019 tarihinde bıraktım 2 gün sonra yani 07.12.2019 tarihinde mesaj geldi cihazı alabilirsiniz diye cihazı almaya gittiğimde ise''CİHAZ SERVİS ORTAMINDA UZUN SÜRELİ AKTİF OLARAK KULLANILDI. YAPILAN TESTLERDE HAYALET EKRAN ARIZASI GÖZLEMLENMEMİŞTİR. CİHAZIN PERFORMANSININ YETERLİ OLDUĞU VE FONKSİYONEL OLARAK BEKLENDİĞİ GİBİ ÇALIŞTIĞI TESPİT EDİLMİŞTİR. YAZILIM YÜKLENDİ GENEL KONTROLLER YAPILDI. ONARIM TAMAMLANDI''diyerek gönderdiler sonra tekrar servise gittim ve bu sefer ekranı değiştirdiler 1 ay sonra yina aynı sorun oluştu artık nasıl bir yol izlemeliyim