- Adım
- Er
- Cihazım
- Redmi 4X
- Yaş
- 40
- Konum
- bursa
- Katılım
- 13 Ocak 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- 9.1.24
- Telefon Modeli
- redmi 4x
- Bootloader Kilidi
- Açık
Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim bir sorun için hem fikrinizi almak hemde evo olayını anlatmak istiyorum.
Telefonum Redmi4x global Evo garantili bundan ortalama 1 sene önce almıştım. Telefonda herhangi bir sorun yokken telefonu şarj etmek işkenceye dönüştü.
Telefonu %10 dan %100 e şarj etmek istediğimde ortalama süre olarak 4 saati aşmakta.
Başka sarj aletleriylede denememe rağmen herhangi birşey değişmedi. Telefonu 2 kere teknosadan servise yolladım. Lakin ilk geldiğinde sadece kalibrasyon yapıp eski roma geri çekip yollamışlar. Tabi bu hiçbirşey yapılmadı anlamına geliyorki telefonun arkasında kamerada toz vardı o da halen aynı yerinde duruyordu. Telefonu denedim kendi orjinal şarj aletiyle denediğimde hiçbirşey değişmediğini gördüm ve tekrar servise verdim aynı gün.
Bugün servisten geldi telefon servis formunda bu sefer elektronik parça değişti kalibrasyon yapıldı yazıp yollamışlar. Bu sefer kameradaki toz yoktu yerinde. Sanırım bu sefer hallettiler dedim kendi kendime. Eve gelip telefonu saat 17:12 de pil durumu %41 deyken şarja takıp saat 21:09 da %98 de şarjdan çıkardım.
Bu telefonu servise göndermeden şarj sorununu halledebileceğim bir yol var mı ? Bu evo firması yüzünden neredeyse 2 aydır işlerim aksamakta. İdareten samsung ace modelini kullanıyorum çıldırmak üzereyim. Çünkü redmiyi böyle kullanmayı denesem telefonun şarjı bittiğinde telefonun bataryası dolmak bilmiyor.
Telefonum Redmi4x global Evo garantili bundan ortalama 1 sene önce almıştım. Telefonda herhangi bir sorun yokken telefonu şarj etmek işkenceye dönüştü.
Telefonu %10 dan %100 e şarj etmek istediğimde ortalama süre olarak 4 saati aşmakta.
Başka sarj aletleriylede denememe rağmen herhangi birşey değişmedi. Telefonu 2 kere teknosadan servise yolladım. Lakin ilk geldiğinde sadece kalibrasyon yapıp eski roma geri çekip yollamışlar. Tabi bu hiçbirşey yapılmadı anlamına geliyorki telefonun arkasında kamerada toz vardı o da halen aynı yerinde duruyordu. Telefonu denedim kendi orjinal şarj aletiyle denediğimde hiçbirşey değişmediğini gördüm ve tekrar servise verdim aynı gün.
Bugün servisten geldi telefon servis formunda bu sefer elektronik parça değişti kalibrasyon yapıldı yazıp yollamışlar. Bu sefer kameradaki toz yoktu yerinde. Sanırım bu sefer hallettiler dedim kendi kendime. Eve gelip telefonu saat 17:12 de pil durumu %41 deyken şarja takıp saat 21:09 da %98 de şarjdan çıkardım.
Bu telefonu servise göndermeden şarj sorununu halledebileceğim bir yol var mı ? Bu evo firması yüzünden neredeyse 2 aydır işlerim aksamakta. İdareten samsung ace modelini kullanıyorum çıldırmak üzereyim. Çünkü redmiyi böyle kullanmayı denesem telefonun şarjı bittiğinde telefonun bataryası dolmak bilmiyor.