- Adım
- Oğuz
- Cihazım
- Mi Note 10 Pro
- Yaş
- 31
- Konum
- Tr
- Katılım
- 10 Nisan 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 2
Herkese selam.
11 Haziran (dün) tarihinde elime ulaşan QCY T1 Pro model kulaklığı bir süre kullandım şarj bitince kaldırdım, kutuyu vs şarj ettim. Bugün %100 şarj ile iki kulaklığı da taktım test etmek için ve tamı tamına 47 dk sonra sağ kulaklığın şarjı bitti kapattı kendini. Buna rağmen sol kulaklık halen %70 gösteriyordu.
Sağ kulaklıkta bir sorun mu var?
Aldığım yer olan cepportu aradım, bize gönderin dediler bir kargo no vererek. Fakat ben daha 1 günlük kulaklığı kargoda orda burda süründürdükten sonra tekrar elime almak istemiyorum. Değişimin de garantisi verilmiyor. Ne yapmak lazım?
11 Haziran (dün) tarihinde elime ulaşan QCY T1 Pro model kulaklığı bir süre kullandım şarj bitince kaldırdım, kutuyu vs şarj ettim. Bugün %100 şarj ile iki kulaklığı da taktım test etmek için ve tamı tamına 47 dk sonra sağ kulaklığın şarjı bitti kapattı kendini. Buna rağmen sol kulaklık halen %70 gösteriyordu.
Sağ kulaklıkta bir sorun mu var?
Aldığım yer olan cepportu aradım, bize gönderin dediler bir kargo no vererek. Fakat ben daha 1 günlük kulaklığı kargoda orda burda süründürdükten sonra tekrar elime almak istemiyorum. Değişimin de garantisi verilmiyor. Ne yapmak lazım?