Çözüldü QCY T1 Pro - Şarj Sorunu (Cepport Alışveriş)

aegnorluinwe

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oğuz
Cihazım
Mi Note 10 Pro
Yaş
31
Konum
Tr
Katılım
10 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
2
Puanları
2
Herkese selam.
11 Haziran (dün) tarihinde elime ulaşan QCY T1 Pro model kulaklığı bir süre kullandım şarj bitince kaldırdım, kutuyu vs şarj ettim. Bugün %100 şarj ile iki kulaklığı da taktım test etmek için ve tamı tamına 47 dk sonra sağ kulaklığın şarjı bitti kapattı kendini. Buna rağmen sol kulaklık halen %70 gösteriyordu.
Sağ kulaklıkta bir sorun mu var?
Aldığım yer olan cepportu aradım, bize gönderin dediler bir kargo no vererek. Fakat ben daha 1 günlük kulaklığı kargoda orda burda süründürdükten sonra tekrar elime almak istemiyorum. Değişimin de garantisi verilmiyor. Ne yapmak lazım?
 

gmdelite18

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emirhan
Cihazım
Xiaomi 12T
Meslek
Siber Güvenlik Uzm
Konum
İstanbul
Katılım
22 Eylül 2016
Konular
25
Mesajlar
690
Çözümler
1
Tepkime puanı
615
Puanları
108
Herkese selam.
11 Haziran (dün) tarihinde elime ulaşan QCY T1 Pro model kulaklığı bir süre kullandım şarj bitince kaldırdım, kutuyu vs şarj ettim. Bugün %100 şarj ile iki kulaklığı da taktım test etmek için ve tamı tamına 47 dk sonra sağ kulaklığın şarjı bitti kapattı kendini. Buna rağmen sol kulaklık halen %70 gösteriyordu.
Sağ kulaklıkta bir sorun mu var?
Aldığım yer olan cepportu aradım, bize gönderin dediler bir kargo no vererek. Fakat ben daha 1 günlük kulaklığı kargoda orda burda süründürdükten sonra tekrar elime almak istemiyorum. Değişimin de garantisi verilmiyor. Ne yapmak lazım?
Cepport yapması gerekeni yapmış cihazı tamamen şarj edin bir kaç gün kullanın şarj döngüsü bir yerine otursun. 1 günlük kullanımda böyle bir şey yaşanınca cihazda sorun var diyemeyiz. Yaşadığınız sıkıntı devam ederse Cepport'a gönderirsiniz. Ayrıca günlük cihazda sorun varsa değiştirirler ya da iade alırsınız hocam işte daha ne istiyorsunuz?
 
Son düzenleme:

aegnorluinwe

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oğuz
Cihazım
Mi Note 10 Pro
Yaş
31
Konum
Tr
Katılım
10 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
2
Puanları
2
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Sorun şu ki, yeni satın aldığım ve yeni açtığım bir üründe problemde çıktığında bana "teknik servise göndermeniz gerekli" denmesi. Ben neden sıfır ürünü teknik servise gönderiyorum?
Ek olarak, kutusu ezik ve bandrolü açılmıştı bana geldiğinde. Hadi neyse, olur böyle dedim. Kutunun şarj girişinin etrafında çizikler ve kulaklığın dokunmatik kısımlarında da parmak izleri vardı. 150 Lira için Hakem heyeti, kargo vs uğraşmayalım diye onlara da neyse dedik. Ayrıca kutu içerisinde gönderilen bir kağıtta da peşin peşin şunu yazmışlar özet geçeyim "kulaklıklar hijyenik ürün kategorisinde olduğundan cayma hakkı kullanılamaz".
Şimdi burda Cepport üstüne düşeni yapmış vs diye yapıştırmaktansa olayın derinine bakalım.
Soru basit, ben yeni aldığım bir ürünü neden tamire göndereyim?
 

muhammed540

...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M
Cihazım
Samsung s20 FE
Konum
Ankara
Katılım
9 Şubat 2019
Konular
353
Mesajlar
7.311
Çözümler
56
Tepkime puanı
7.801
Puanları
438
Sorun şu ki, yeni satın aldığım ve yeni açtığım bir üründe problemde çıktığında bana "teknik servise göndermeniz gerekli" denmesi. Ben neden sıfır ürünü teknik servise gönderiyorum?
Ek olarak, kutusu ezik ve bandrolü açılmıştı bana geldiğinde. Hadi neyse, olur böyle dedim. Kutunun şarj girişinin etrafında çizikler ve kulaklığın dokunmatik kısımlarında da parmak izleri vardı. 150 Lira için Hakem heyeti, kargo vs uğraşmayalım diye onlara da neyse dedik. Ayrıca kutu içerisinde gönderilen bir kağıtta da peşin peşin şunu yazmışlar özet geçeyim "kulaklıklar hijyenik ürün kategorisinde olduğundan cayma hakkı kullanılamaz".
Şimdi burda Cepport üstüne düşeni yapmış vs diye yapıştırmaktansa olayın derinine bakalım.
Soru basit, ben yeni aldığım bir ürünü neden tamire göndereyim?
Sorunun kaynağı bu sayede bulunacak. Eğer sorun cepport kaynaklı ise gereken işlemler yapılacaktır
 

ultraa8181

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İsmail
Cihazım
Mi 10T Pro
Yaş
29
Konum
Bursa
Katılım
24 Eylül 2019
Konular
3
Mesajlar
104
Tepkime puanı
65
Puanları
28
Öncelikle geçmiş olsun. Kötü bir durum. Bende yeni aldığım bir ürünü tamire göndermek istemem kimse istemez. Yapacak bir şey de yok bence gönderin gitsin böyle ürünlerin tamiri pek olmaz. Sorun olduğu anlaşılıp değişim verilir.
 

aegnorluinwe

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oğuz
Cihazım
Mi Note 10 Pro
Yaş
31
Konum
Tr
Katılım
10 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
2
Puanları
2
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Sorunun kaynağı bu sayede bulunacak. Eğer sorun cepport kaynaklı ise gereken işlemler yapılacaktır
Şikayetvar.com'da ve eksisozluk'te benimle tıpatıp aynı durumda olanların ve kargo ile geri gönderenlerin yaşadıklarını okudum.
Bunlardan yola çıkarak 2-3 gün daha denemeye çalışacağım. Baktım olmuyor, ön yargımı bırakıp cepport'a kargo yapacağım. Devamında yaşadıklarımı da buradan paylaşacağım, eğer yayınlamama izin verilirse tabi. Bakalım dediğiniz gibi profosyonelce oluyor mu olmuyor mu.
 

DeathSilence

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
-
Konum
-
Katılım
7 Haziran 2020
Konular
3
Mesajlar
69
Tepkime puanı
275
Puanları
53
Süreç her firmada, her yerde aynı işler. Aldığınız üründe ister ilk gün sorun yaşayın ister altı ay sonra hiç farketmiyor ürün teknik servise gönderilir ve yapılan incelemelerde ürün fabrikasyon hatalı ise size birebir değişimi yapılır diğer türlü eğer kullanım kaynaklı bir arıza ise ücretli onarım sürecine girer. Kulaklık gibi hassas cihazların da onarımı genelde yapılamıyor sizde ürünü dün almışsınız bu bağlamda değişim sürecine gidilir zaten merak etmeyin ilk 6 ay içerisinde genelde arızalanan ürünlerde birebir değişim hakkına sahipsiniz. Kulaklıklar hijyenik bir üründür doğrudur ve değişimi mümkün değildir ancak ayıplı ve arıza halleri bunların dışında yer alır. Ben 5 sene önce LG Smart tv aldım ilk gününden üründe uydu güncellemesi yaparken televizyon kapandı ve birdaha hiç açılmadı. Teknik servise gitti cihaz teknik servisle ne alakası var ilk günden bu arızayı yaşadım ben bu cihazı götürün yenisini getirin diyemiyorsunuz haliyle gitti prosedür gereği incelemeleri yapıldı ve birebir sıfır cihaz verildi tarafıma o gündür sorun yaşamıyorum bir ihtimal elektronik şans işi kronik sıkıntıları var denilen serilerde bile şansa bazen hiç sorun yaşanmayabiliyor. Size dedikleri gibi yapın Cepport'un çözeceğini ve maduriyet yaşatmayacağını düşünüyorum ama doğmamış bebeğe de şimdiden don dikmeyelim bakalım bu süreç sizin için nasıl işleyecek yazılan, çizilenlere göre firmaya karşı önyargılı olmayalım bekleyelim derim.
 

aegnorluinwe

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oğuz
Cihazım
Mi Note 10 Pro
Yaş
31
Konum
Tr
Katılım
10 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
2
Puanları
2
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Pekala, vakit ayıran herkese teşekkür ediyorum. Gelişmeleri buradan paylaşacağım. Pazartesi gününe kadar test etmeye devam edeceğim.
 

gmdelite18

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emirhan
Cihazım
Xiaomi 12T
Meslek
Siber Güvenlik Uzm
Konum
İstanbul
Katılım
22 Eylül 2016
Konular
25
Mesajlar
690
Çözümler
1
Tepkime puanı
615
Puanları
108
Sorun şu ki, yeni satın aldığım ve yeni açtığım bir üründe problemde çıktığında bana "teknik servise göndermeniz gerekli" denmesi. Ben neden sıfır ürünü teknik servise gönderiyorum?
Ek olarak, kutusu ezik ve bandrolü açılmıştı bana geldiğinde. Hadi neyse, olur böyle dedim. Kutunun şarj girişinin etrafında çizikler ve kulaklığın dokunmatik kısımlarında da parmak izleri vardı. 150 Lira için Hakem heyeti, kargo vs uğraşmayalım diye onlara da neyse dedik. Ayrıca kutu içerisinde gönderilen bir kağıtta da peşin peşin şunu yazmışlar özet geçeyim "kulaklıklar hijyenik ürün kategorisinde olduğundan cayma hakkı kullanılamaz".
Şimdi burda Cepport üstüne düşeni yapmış vs diye yapıştırmaktansa olayın derinine bakalım.
Soru basit, ben yeni aldığım bir ürünü neden tamire göndereyim?
Cepport benim babamın firması değil sonuçta hocam. Her firma böyle bir çözüm sunacağı için gerekeni yapmış dedim. Üründe ne olduğunu bilmeden hareket edemeyecekleri için gönderin ürünü inceleyelim gerekeni yapalım demişler. Bayiden sıfır araba alsanız ve ilk günden bozulsa servise götürmez misiniz? Firma arabayı incelemeden para iadesi yapar mı size? Sizin olay da aynı bu hesap. İlk günden böyle bir olay gelmiş başınıza. Bir problem var mı yok mu diye incelemek için gönderin demiş firma. Dediğim gibi bence diğer hocalarımın da dediği gibi ilk günden belli olmayabilir bir kaç şarj döngüsünden sonra aynı sorunu yaşarsanız gönderin.
 

aegnorluinwe

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oğuz
Cihazım
Mi Note 10 Pro
Yaş
31
Konum
Tr
Katılım
10 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
2
Puanları
2
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Örnek bir görsel ekliyorum saate göre şarjın ne kadar kaldığını görebilirsiniz
 
Üst Alt