Yardım Powerbank sarj sorunu

Jeal1903

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Celal
Cihazım
Poco f1
Yaş
40
Konum
İzmir
Katılım
13 Ocak 2019
Konular
4
Mesajlar
34
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Powerbank
Telefon Modeli
10000mah v3
Bootloader Kilidi
Kapalı
Merhabalar. 1 ay once gitti gidiyor resmi satis kanaliniz uzerinden 10000mah 3. Nesil powerbank satin aldim. Cesitli ailevi sebeplerden oturu urunu kullanamadim ( babam rahmetli oldu). Bu hafta urunu kullanmaya basladim (toplamda 1 defa sarj edip 2 defa telefonumu sarj ettim)

2. Defa cihazi sarj etmek istedigimde urunun sarj olmadigini fark ettim. Normalde sarj olurken urun, sarj durumuna gore 1-2-3-4 isik yanip sonmesi gerekirken ( 1-2 snye ara ile), cihaz da butun isiklar cok hizli olarak yanip sonmekte. ( isterseniz video upload edebilirim) Konu ile ilgili olarak internette cesitli sitelerde benzer durumlarin yasandigini okudum. Oncelikle gittigidiyor satis kanalina mesaj attim. Sonrasinda size de bilgi verip nasil bir yol izleyecegim konusunda yardim rica edecegim. Urunu kime nasil hangi kanal ile yonlendirmeliyim? Surec nasil isleyecek. Yardiminiz icin pesinen tesekkurlerimle. Celal
 

oguz494

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8
Meslek
Ekonomist
Konum
İzmir
Katılım
30 Haziran 2018
Konular
36
Mesajlar
1.269
Tepkime puanı
931
Puanları
128
Hocam öncelikle başınız sağolsun, powerbank i şarja taktiginizda açma kapama tuşuna 2-3 kere basıp tekrardan sarj etmeyi denediz mi? Eğer yaptıysanız şarj giriş soketinde bir sorun olabilir muhakkak yardımcı olacaklardir.
 
Oyla:

Jeal1903

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Celal
Cihazım
Poco f1
Yaş
40
Konum
İzmir
Katılım
13 Ocak 2019
Konular
4
Mesajlar
34
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Tesekkurler hocam. Tus basma kombinasyonlarini denedim. İlk 10-15 snye duzgun sarj oluyor gibi gozukuyor, ancak sonra selektor yapar gibi surekli yanip sonmeye basliyor( 4 isik birden). Cesitli platformlarda bunun kronik sorun oldugunu okudum. Bu sebep ile resmi forum sitesine yazip, daha dogru&net bilgi almayi hedeflemekteyim. Umarim en kisa surede yardim alabilirim. İlgin&zamanin icin cok tesekkurler
 
Oyla:

oguz494

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8
Meslek
Ekonomist
Konum
İzmir
Katılım
30 Haziran 2018
Konular
36
Mesajlar
1.269
Tepkime puanı
931
Puanları
128
Tesekkurler hocam. Tus basma kombinasyonlarini denedim. İlk 10-15 snye duzgun sarj oluyor gibi gozukuyor, ancak sonra selektor yapar gibi surekli yanip sonmeye basliyor( 4 isik birden). Cesitli platformlarda bunun kronik sorun oldugunu okudum. Bu sebep ile resmi forum sitesine yazip, daha dogru&net bilgi almayi hedeflemekteyim. Umarim en kisa surede yardim alabilirim. İlgin&zamanin icin cok tesekkurler
Rica ederim hocam bende sizin sorununuzu internette araştırdım biraz dediğim gibi cihazda olan bir sıkıntı bu sorunu yaşayan arkadaş her yolu denemiş olmamış, siz aldığınız yere şikayet veya iade talebinde bulunun büyük ihtimalle değiştirme veyahut para iadesi yapmak durumundalar. Tekrardan geçmiş olsun.
 
Oyla:

Jeal1903

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Celal
Cihazım
Poco f1
Yaş
40
Konum
İzmir
Katılım
13 Ocak 2019
Konular
4
Mesajlar
34
Tepkime puanı
16
Puanları
8
siz aldığınız yere şikayet veya iade talebinde bulunun büyük ihtimalle değiştirme veyahut para iadesi yapmak durumundalar. Tekrardan geçmiş olsun.
Resmi saticiya durumu ilettim. Bakalim yaklasimlari nasil olacak. Kagit uzerinde alisveris internet uzerinden ve teslim suresi 15 gunu gecti. Acikcasi resmi teknik servis kim onu da bilmiyorum. Kvk telefon icin mi garanti veriyor sadece yoksa tum urunleri kapsiyor mu bilmiyorum. Arka planda poco f1& mi8 bakmaktayiz. Umarim yasadigim bu soruna sunacaklari cozum onerileri ve surec yonetimi musteri odakli olur ve f1&mi8 alma surecimiz negatif etkilenmez.
 
Oyla:

oguz494

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8
Meslek
Ekonomist
Konum
İzmir
Katılım
30 Haziran 2018
Konular
36
Mesajlar
1.269
Tepkime puanı
931
Puanları
128
Resmi saticiya durumu ilettim. Bakalim yaklasimlari nasil olacak. Kagit uzerinde alisveris internet uzerinden ve teslim suresi 15 gunu gecti. Acikcasi resmi teknik servis kim onu da bilmiyorum. Kvk telefon icin mi garanti veriyor sadece yoksa tum urunleri kapsiyor mu bilmiyorum. Arka planda poco f1& mi8 bakmaktayiz. Umarim yasadigim bu soruna sunacaklari cozum onerileri ve surec yonetimi musteri odakli olur ve f1&mi8 alma surecimiz negatif etkilenmez.
Umarım çözüm odaklı bir sonuç alırsınız.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.469
Çözümler
55
Tepkime puanı
23.902
Puanları
438
Hocam öncelikle başınız sağ olsun...

Anladığım kadarıyla ürünü sitemizin marketi üzerinden değil gittigidiyor cepport mağazasından satın almışsınız. Sorun ile ilgili olarak yarın mesai saatleri içerisinde 0850 346 2424 numaralı telefondan Cepport müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. 15 günlük cayma hakkı süresi geçtiği için muhtemelen ürünü göndermeniz gerektiği ve servis raporuna göre hareket edileceği söylenecektir. Servis incelemesi sonrasında da iade/değişim veya onarım gibi bir karar çıkacaktır. Süreç esnasında her hangi bir sorun ile karşılaşmanız halinde yeniden iletişime geçerseniz elimden gelen desteği sağlamaya çalışırım.
 
Oyla:

Jeal1903

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Celal
Cihazım
Poco f1
Yaş
40
Konum
İzmir
Katılım
13 Ocak 2019
Konular
4
Mesajlar
34
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Selamlar. İlginiz icin tesekkur ederim. F1 poco modeli baktigim icin, satin alma ekraninda gittigidiyor cepport’a yonlendirme yapildigi icin cepport’un sizin adiniza yetkili satici oldugunu dusunmustum. Aciklamaniz dahilinde konuyu kendileri ile cozmeye calisacagim. Umarim yardimci olurlar. Tekrardan ilginiz ve zamaniniz icin tesekkur ederim
 
Oyla:

Jeal1903

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Celal
Cihazım
Poco f1
Yaş
40
Konum
İzmir
Katılım
13 Ocak 2019
Konular
4
Mesajlar
34
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Selamlar. Ürünüm bugün onarım yapılarak geri geldi. cantara hocam başta olmak üzere ilgilenen zaman ayıran herkese teşekkür ederim.

Ürünü şimdi şarja taktim. Bakalım bir sorun yok gözüküyor.

Tek negatif unsur, tamir gören ürünü alıcı öder ibaresi ile hatalı adrese (nereden aldıklarını bilmiyorum) göndermişler. Yurtiçi kargo ile sürekli iletişim halinde olduğum için arkadaslar arayıp teyit ettiler bende o doğrultuda teslim aldım
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.469
Çözümler
55
Tepkime puanı
23.902
Puanları
438
Selamlar. Ürünüm bugün onarım yapılarak geri geldi. cantara hocam başta olmak üzere ilgilenen zaman ayıran herkese teşekkür ederim.

Ürünü şimdi şarja taktim. Bakalım bir sorun yok gözüküyor.

Tek negatif unsur, tamir gören ürünü alıcı öder ibaresi ile hatalı adrese (nereden aldıklarını bilmiyorum) göndermişler. Yurtiçi kargo ile sürekli iletişim halinde olduğum için arkadaslar arayıp teyit ettiler bende o doğrultuda teslim aldım
Geçmiş olsun hocam :)
 
Oyla:
Üst Alt