Recovery Poco X3 Pro(Vayu) - Custom Recoverys [TWRP,OrangeFox,PBRP]

rastalgun28

This is the way
Yönetici
Destek Ekibi
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
RasAlghun
Cihazım
Xiaomi 15T Pro
Konum
-
Katılım
28 Temmuz 2021
Konular
41
Mesajlar
1.288
Tepkime puanı
840
Puanları
128
son versiyon yüklediğimde şifre ekranı gelmedi, ekran koruyucuda takılıdı. fastboot tan boot ile giriş yapıp tekrara zipledim fakat sorun geçmedi. kurumumdan sonra tekrara giriş yapmak istediğimde şifre ekranı gelmiyor, ekran koruyucuda kalıyor.
Hangisinde hocam? OrangeFox neden kullanmıyorsunuz bu arada? Hepsi aynı işleve sahip diyebilirim, özellikle aradığınız bir ayar vs mi var? AOSP recoveryler de vardı bir ara crDroid recovery gibi onlara da bakabilirsiniz.
 

aer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
adnan
Cihazım
mi note 8 pro
Yaş
67
Konum
ankara
Katılım
16 Nisan 2020
Konular
0
Mesajlar
10
Tepkime puanı
1
Puanları
3
oraglefox r11.1.5 çalışıyordu r12 yapmak istedim. ekran koruyucuda takılıyor. fox açılmıyor. telefon açılmasında sorun yok.
arartırıp rom yükemek için recovery güncellemek istedim. infinity x yüklemek düşüncesindeyim.
 

rastalgun28

This is the way
Yönetici
Destek Ekibi
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
RasAlghun
Cihazım
Xiaomi 15T Pro
Konum
-
Katılım
28 Temmuz 2021
Konular
41
Mesajlar
1.288
Tepkime puanı
840
Puanları
128
oraglefox r11.1.5 çalışıyordu r12 yapmak istedim. ekran koruyucuda takılıyor. fox açılmıyor. telefon açılmasında sorun yok.
arartırıp rom yükemek için recovery güncellemek istedim. infinity x yüklemek düşüncesindeyim.
İnfinity-x kendisi yükleme adımlarını paylaşıyordu diye hatırlıyorum onları kontrol edin daha doğru sonuç alırsınız.
 

QCerberusQ28

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Oppo FindX9 Pro
Meslek
Video Kurgusu
Yaş
24
Konum
Türkiye
Katılım
31 Ocak 2020
Konular
23
Mesajlar
1.189
Tepkime puanı
567
Puanları
128
oraglefox r11.1.5 çalışıyordu r12 yapmak istedim. ekran koruyucuda takılıyor. fox açılmıyor. telefon açılmasında sorun yok.
arartırıp rom yükemek için recovery güncellemek istedim. infinity x yüklemek düşüncesindeyim.
Hocam orjinal ekran mı kullanıyorsunuz?
 
Üst