Soru Poco F7 Kalıcı Kayıt oluyor mu?

ReQo

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
ReQo
Cihazım
Poco F6 (8/256)
Konum
Türkiye
Katılım
3 Ekim 2025
Konular
11
Mesajlar
35
Tepkime puanı
15
Puanları
8
Nothing Phone 2 ile Poco F7 arasında kaldım. Poco F7'de kalıcı kayıt oluyor mu? Yani sıklıkla custom rom kuran birisiyim bu kurulum sırasında imei silinme gibi durumlar olur mu?
 

QCerberusQ29

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Oppo FindX9 Pro
Meslek
Video Kurgusu
Yaş
24
Konum
Türkiye
Katılım
31 Ocak 2020
Konular
23
Mesajlar
1.189
Tepkime puanı
567
Puanları
128
Ücreti ne kadardır hocam var mı bir bilginiz?
Hocam satın aldığınız yere göre değişir. Benim yd satın aldığım yer 1800tl ekliyor ve server kayıt için 86 ile başlayan imei vermeniz şart. Ayrıca server kayıtta güncelleme sıfırlama custom rom atmada sorun olmaz çünkü fabrika nasıl imei atıyorsa aynı şekilde atılıyor. Bu arada donanım arşivden ben :D
 

ReQo

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
ReQo
Cihazım
Poco F6 (8/256)
Konum
Türkiye
Katılım
3 Ekim 2025
Konular
11
Mesajlar
35
Tepkime puanı
15
Puanları
8
Hocam satın aldığınız yere göre değişir. Benim yd satın aldığım yer 1800tl ekliyor ve server kayıt için 86 ile başlayan imei vermeniz şart. Ayrıca server kayıtta güncelleme sıfırlama custom rom atmada sorun olmaz çünkü fabrika nasıl imei atıyorsa aynı şekilde atılıyor. Bu arada donanım arşivden ben :D
Evet hocam sizi hatırladım tekrardan merhaba :D :D IMEI yoksa elimizde ne oluyor? Yani elimde 86 ile başlayan bir IMEI yoksa ne olacak? Bayağı bir karmaşıklık söz konusu. Gerçekten bir telefon alacağım diye araştırmadığım şey kalmadı. Tam bir tane güzelinden Nothing Phone 2 TR cihazını 15k'ya ayarlamışken ekran detayı istedim satıcıdan, ekran 1/10 durumda çıktı :(
 

QCerberusQ29

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Oppo FindX9 Pro
Meslek
Video Kurgusu
Yaş
24
Konum
Türkiye
Katılım
31 Ocak 2020
Konular
23
Mesajlar
1.189
Tepkime puanı
567
Puanları
128
Evet hocam sizi hatırladım tekrardan merhaba :D :D IMEI yoksa elimizde ne oluyor? Yani elimde 86 ile başlayan bir IMEI yoksa ne olacak? Bayağı bir karmaşıklık söz konusu. Gerçekten bir telefon alacağım diye araştırmadığım şey kalmadı. Tam bir tane güzelinden Nothing Phone 2 TR cihazını 15k'ya ayarlamışken ekran detayı istedim satıcıdan, ekran 1/10 durumda çıktı :(
Ekranın kötü çıkması şansızlık olmuş. Eğer evde 86 ile başlayan imei yok ise satıcı İmei atıyor ama garanti vermiyor. O riski alırım diyorsanız onlar İmei atıp gönderiyor ama kendi imeinizi vermeniz çok daha sağlıklı ve uzun ömürlü olacaktır.
 

BoostersX

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
NYANKO
Cihazım
Telefon
Yaş
31
Konum
Türkiye
Katılım
24 Haziran 2021
Konular
10
Mesajlar
75
Tepkime puanı
31
Puanları
18
Ekranın kötü çıkması şansızlık olmuş. Eğer evde 86 ile başlayan imei yok ise satıcı İmei atıyor ama garanti vermiyor. O riski alırım diyorsanız onlar İmei atıp gönderiyor ama kendi imeinizi vermeniz çok daha sağlıklı ve uzun ömürlü olacaktır.
neden 86lı? onu merak ettim. 35li imeiler neden olmuyor?
 
Üst