- Adım
- ReQo
- Cihazım
- Poco F6 (8/256)
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 3 Ekim 2025
- Konular
- 11
- Mesajlar
- 35
- Tepkime puanı
- 15
- Puanları
- 8
Nothing Phone 2 ile Poco F7 arasında kaldım. Poco F7'de kalıcı kayıt oluyor mu? Yani sıklıkla custom rom kuran birisiyim bu kurulum sırasında imei silinme gibi durumlar olur mu?