Google Destekte böyle bir çözüm buldum. İşinize yarayabilir.
"Merhaba,
Cihazınızın sertifika kontrolünü yapmak için:
- Google Play Store uygulamasını açın.
- Menü Menü ardından Ayarlar'a dokunun.
- "Play Protect sertifikası" başlığının altında cihazınızın sertifikalı olup olmadığını görürsünüz.
Cihazınızı sertifikalı yapmak için:
- Öncelikle Google Services Framework Android kimliğinizi öğrenin.
- Device ID uygulaması ile bunu öğrenebilirsiniz.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
veya
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
- Bu adrese girin.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
- Öğrendiğiniz GSF kodunu buradaki alana girin.
Sorununuz çözülmedi ise bu işlemin ardından Ayarlar'daki Uygulamalar kısmından Google Play Store uygulamasının önbelleğini ve depolama alanını temizleyin, sağ üstteki alt alta üç noktadan güncellemeleri kaldırın. Telefonu yeniden başlatın. Play Store uygulamasını çalıştırın.
Cihazınız rootlu ve bu çözümler ile sorununuz çözülmedi ise öncelikle Preferences Manager uygulamasını indirin.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
veya
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Uygulamaya root yetkisi tanıyın.
Uygulama üzerinden Google Play Store ayarlarına girin "device-google-certified" satırısını bulup "false" kısmını "true" olarak güncelleyin.
Sorununuz yine devam ederse öncelikle orijinal stock ROM'a dönüş yapın. Halen aynı ise telefon ithalatçı firması ile iletişime geçin. Garantisi bitse dahi IMEI kaynaklı veya cihaz kaynaklı bir sorun varsa (kullanıcı hatası hariç) onların düzeltmesi gerekir."