Soru orjinal romdan daha iyi stock rom önerisi var mı ?

revelom

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Berk
Cihazım
A2
Yaş
35
Konum
istanbul
Katılım
24 Ekim 2018
Konular
10
Mesajlar
27
Tepkime puanı
2
Puanları
3
12.0.0.5 var şu an sanırım türkiye stock romu. cihazda hem reklam uygulamaları çok hem bunları kaldıramıyoruz hem de hafif bir kasma mevcut rom kaynaklı.. Şimdi daha stabil daha akıcı ve mi browser gibi uygulamaları kaldırabileceğimiz yada olmayan stock rom var mı ?
 

Merdanov

﷽Aใhล๓dนใเใใลh﷽
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Merdan
Cihazım
Poco F5
Meslek
Mekanik
Yaş
31
Konum
Dubai
Katılım
31 Ocak 2019
Konular
153
Mesajlar
7.058
Çözümler
26
Tepkime puanı
7.887
Puanları
338
stock romların hepsi aynı ancak sistem uygulamalarını kaldırabilirsiniz

 

revelom

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Berk
Cihazım
A2
Yaş
35
Konum
istanbul
Katılım
24 Ekim 2018
Konular
10
Mesajlar
27
Tepkime puanı
2
Puanları
3
stock romların hepsi aynı ancak sistem uygulamalarını kaldırabilirsiniz


orjinal türkiye romundan hindistan romu, global vs romların farkı nedir peki ? daha iyi olduğunu düşündüğünüz mutlaka geçilse iyi olur gibi birşey var mı ?
 

Merdanov

﷽Aใhล๓dนใเใใลh﷽
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Merdan
Cihazım
Poco F5
Meslek
Mekanik
Yaş
31
Konum
Dubai
Katılım
31 Ocak 2019
Konular
153
Mesajlar
7.058
Çözümler
26
Tepkime puanı
7.887
Puanları
338
orjinal türkiye romundan hindistan romu, global vs romların farkı nedir peki ? daha iyi olduğunu düşündüğünüz mutlaka geçilse iyi olur gibi birşey var mı ?
Benim için hepsi aynı hocam ancak Avrupa romu cihazınız için mevcut ise geçebilirsiniz en stabili bence o
 

degerli43

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Poco X3 NFC
Meslek
Öğretmen
Konum
Kayseri
Katılım
15 Mart 2020
Konular
4
Mesajlar
78
Tepkime puanı
35
Puanları
18
Endonezya romuna geçtim. İyi gibi ama arada sırada arayüz kasılıyor sanki. global ve tr'de de aynı durum vardı...
 

revelom

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Berk
Cihazım
A2
Yaş
35
Konum
istanbul
Katılım
24 Ekim 2018
Konular
10
Mesajlar
27
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Benim için hepsi aynı hocam ancak Avrupa romu cihazınız için mevcut ise geçebilirsiniz en stabili bence o
yorumlar için teşekkürler. pcyi formatladım. adb shell platformu kullanacağım ama x3 driverlarını bir türlü kuramadım link var elinizde ? daha önce a2 vs kurdum romda attım çok telefonlara ama bunun driverlarını denesem bile adb shell çalışmadı bir türlü.
 

Wolftr341

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
BÖRÜ
Cihazım
15 ULTRA
Meslek
Egitmen
Konum
İstabul
Katılım
20 Ocak 2021
Konular
26
Mesajlar
803
Tepkime puanı
487
Puanları
78
Kullandiklarim arasinda Endonezya rom stock rom arasinda en stabil hizli ve miui uygulamari var google yok ayni zamanda pil olarak iyi sure veriyor
 
Üst Alt