Sohbet ODTÜ'nün Sosyal Medya Marka Toplulukları ile İnsan İlişkilerini İnceleyen Anket Çalışması

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
51
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
ODTÜ'de bir grup akademisyenin hazırlamış olduğu anketi; Mazda Garaj forumumuz ile işbirliği çerçevesinde sosyal sorumluluk projesi dahilinde; "bireylerin sosyal medya marka toplulukları ile ilişkilerini etkileyen faktörler nelerdir" konulu akademik ve bilimsel bir çalışma gerçekleştirilmiştir. Akademisyen hocalarımın ricası üzerine de, Miui Türkiye Forum yönetimimizden izin alarak bilimsel anketi sizlerle paylaşarak, ileride dünya genelinde kullanılacak olan bu verilere gönüllü olarak katkı sağlamanızı talep ediyorum...

Bu anketi tamamlamanız yaklaşık 5-10 dakika sürecektir. Zaman ayırıp katılım sağlama çabanız için şimdiden teşekkürler.

Anket içerisinde karşınıza çıkacak "Marka Topluluğu" ile "Marka" bölümünü aşağıdaki gibi doldurursanız, bu bilimsel anket çalışmasında, değerli forumumuz için ayrıca katkıda bulunmuş olursunuz...

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Not; bu anket çalışmasında şahsımın, kendi forumumun ve anketi paylaşmış olduğum Miui Türkiye Forumu'nun maddi olarak her hangi bir kazancı yoktur. Tamamen, bilimsel bir çalışmaya katkı bulunmak adına anket paylaşımı yapılmıştır.

Anket Linki;

 

Metin

(:
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
37
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.805
Çözümler
7
Tepkime puanı
7.361
Puanları
338
Üst Alt