Yardım Note 9s şebeke ile ilgili yardımınıza ihtiyacım var

ekrm07

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
ekrm
Cihazım
xiaomi note9s
Yaş
45
Konum
türkey
Katılım
26 Nisan 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar öncelikle şimdiden teşekkür ederim yardımı olacak arkadaşlara.
Telefon note 9s yurtdışı IMEI atılmış cihaz şebeke 4.5 g çekiyor sıkıntısız ama 4.5 g çekmeyen yerlerde 3 g ye geçmiyor ve dolayısıyla ulaşılamıyor demene amaçlı mobil ağlardan öncelik 2 g seçimi yaptim sorunsuz çalışıyor 4.5 öncelik verdiğimde de çalışıyor fakat öncelik 3g yaptığım zaman şebeke bulmuyor bunu neden yapar acaba .
 

un041026

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Mi 13T
Meslek
Asker
Yaş
39
Konum
Kırklareli
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
8
Mesajlar
344
Çözümler
4
Tepkime puanı
134
Puanları
58
Tekrar repaır yapıp kullanabilirsiniz sıkıntısız ücretli destek yardım alınız
 

Ademg23

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Adem GVRCN
Cihazım
Note 10 Pro
Meslek
Özel Güvenlik
Konum
Hatay, Türkiye
Katılım
21 Nisan 2019
Konular
29
Mesajlar
213
Tepkime puanı
76
Puanları
43
hocam global rom mu kullanıyorsunuz ? rom kaynaklı bir sorun olabilir
 

mad_08027

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Ali
Cihazım
Xiaomi 15
Konum
Turkiye
Katılım
23 Kasım 2019
Konular
4
Mesajlar
1.254
Çözümler
4
Tepkime puanı
687
Puanları
128
Yapilan islemde veya kullanilan dosyada sorun vardir. Ucretli onarimlar bolumden destek alabilirsiniz.
 

ekrm07

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
ekrm
Cihazım
xiaomi note9s
Yaş
45
Konum
türkey
Katılım
26 Nisan 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
1
Puanları
3
hocam global rom mu kullanıyorsunuz ? rom kaynaklı bir sorun olabilir
Global rom kullanıyorum yeniden global rom yükledim ve imei repair yaptım sonuç yine aynı 4.5 g de sıkıntı yok çekim zayıf olan yerlerde 3g geçiş yaptığı an şebeke gidiyor taki 4.5g çekim alananına girinceye kadar .
 
Üst Alt