Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
YardımNote 9 pro tüketici hakem heyeti hakkında yardım
Merhabalar note 9 pro var kamerada çok küçük tozlanma var garantiye gönderdim değişim veya iade istedim birşey yok dediler geri gönderdiler yarın tüketici hakem heyetine gideceğim. Süreç hakkında pek bir bilgim yok yardım eder misiniz?
İncelemek için telefonu bir süre alacaklar mı? Veya ne kadar sürecek? Süreç hakkında yardım lazım teşekkür ederim.İl kaymakamlığına mı ilçe kaymakamlığına mı gitmem gerek?
Mehmet Bey E DEVLET üzerinden başvuru yapabilirsiniz. EĞER CİHAZIN FATURA TARİHİNDEN İTİBAREN 6 AY DOLMAMIŞSA devlet seçimi size bırakıyor iade mi onarım mı değişimmi buna servis karışamaz siz istersiniz onlar paşa paşa yapar. Bunun için şöyle bir yol izleye bilirsiniz. Bu şekilde GHOST screen için NOte 7 iade edip note 8 pro aldım. Takıldıgınız yada merak ettiğiniz bir yer olursa yardımcı olmaya çalışısırım
Cihazın kamerasındaki tozu belli edecek şekilde fotoğraflarını çekin
Servisin olumsuz karar verdiği kağıdın fotoğrafını çekin
Varsa servis ile olan diyalog belge lehinize onlarında fotoğrafını çekin
ardından güzel bir dilekçe yazın ; ÖRNEĞİN ''xx.xx.2020 tarihinde almış bulundugum xxxxxxxxxx imei nolu note 9 pro cihazımın kamerasına toz kaçmaya başladı araştırdıgım üzere dünya çapında kronik bir arızadan dolayı kamera toz alıyormuş bunun için servise başvurup 6502. Tüketici korunma kanunundaki devletin bana sunduğu (iade yada değişim ne istiyorsanız artık açık şekilde yazılmak zorunda ) hakkımı talep ettim. lakin servis Bu durumu kabul etmedi ve devletin bana tanıdığı haklarımı görmezden gelerek kanunları ihlal etti. Bilir kişi incelemesi ile gereğinin yapılmasını istiyorum'' ben noktalama ve cümlelere fazla dikkat etmedim. Bunu güzelce yazıp hazırlayın
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
18.12.2019 da başvurmuşum 23.01.2020 de karara bağlanmış daha sonrası satıcı ile görüşmem vs derken ücreti almam 15 gün sürdü malesef.
Çok teşekkür ederim desteğiniz için. Ben direk yüz yüze kuruma gidip halletmek istiyorum. Tozlar çok küçük sadece ışık altında belli oluyor fotoğrafını çekmem biraz zor. Tahminimce süreç içerisinde artar tozlar, biraz daha kolaylaşır işim. Size soru sormak için özel mesaj atabileceğim bir yer var mı ?
Çok teşekkür ederim desteğiniz için. Ben direk yüz yüze kuruma gidip halletmek istiyorum. Tozlar çok küçük sadece ışık altında belli oluyor fotoğrafını çekmem biraz zor. Tahminimce süreç içerisinde artar tozlar, biraz daha kolaylaşır işim. Size soru sormak için özel mesaj atabileceğim bir yer var mı ?
Buradan da ulaşabilirsiniz isterseniz cepte verebilirim. Yani benim bilgimde sadece araştırma ve süreci yaşamayla kısıtlı. Ayda 2 defa heyet toplanıyor karar görüşmeleri ve dosyalar için dosya gündeme alındıktan sonra bilirkişi raporu istenir diye düşünüyorum. Pandemi sürecinde etkilenmış yada yavaşlamışmıdır bilmiyorum ama ben aralık 18 de başvurdum Şubat 20 de para hesabıma geçti. Gözle görülen bir sorun sonuçta firma da bunu kabul etmiş. Birde servis tutanagı inkar etmiş % 99 sizin lehinize sonuçlanır tek sorun bilir kişiye cihazınızdaki sorunu iyice gösterebilmenizde
Buradan da ulaşabilirsiniz isterseniz cepte verebilirim. Yani benim bilgimde sadece araştırma ve süreci yaşamayla kısıtlı. Ayda 2 defa heyet toplanıyor karar görüşmeleri ve dosyalar için dosya gündeme alındıktan sonra bilirkişi raporu istenir diye düşünüyorum. Pandemi sürecinde etkilenmış yada yavaşlamışmıdır bilmiyorum ama ben aralık 18 de başvurdum Şubat 20 de para hesabıma geçti. Gözle görülen bir sorun sonuçta firma da bunu kabul etmiş. Birde servis tutanagı inkar etmiş % 99 sizin lehinize sonuçlanır tek sorun bilir kişiye cihazınızdaki sorunu iyice gösterebilmenizde
15.09.2020 tarihinde başvurdum bakalım ne zaman sonuçlanacak cevap ne olacak bilgilendirme olsun merak eden arkadaşlar için. 1 ay sonra bilirkişi bakacak ortalama 1.5 ay sonrada sonuçlanır dedi oradaki görevli. 3 ay sürecek gibi,İnşallah olumlu çıkar.