Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
YardımNote 9 pro tüketici hakem heyeti hakkında yardım
Merhabalar note 9 pro var kamerada çok küçük tozlanma var garantiye gönderdim değişim veya iade istedim birşey yok dediler geri gönderdiler yarın tüketici hakem heyetine gideceğim. Süreç hakkında pek bir bilgim yok yardım eder misiniz?
İncelemek için telefonu bir süre alacaklar mı? Veya ne kadar sürecek? Süreç hakkında yardım lazım teşekkür ederim.İl kaymakamlığına mı ilçe kaymakamlığına mı gitmem gerek?
4-5 aya yakın sürüyor ilçe hakem heyetleri yapıyor diye biliyorum bende 1 kere hakem heyeti sayesinde iade ettim onarilmayan cihazımı. İlk dilekçe dolduruyorsun orada 1 ay sonra genellikle(yoğunluğa göre değişiyor) telefona bakmak istiyorlar sonra rapor oluşturuyorlar eğer dediğin hata mevcutsa dilekçeye de iade almak istiyorum de
4-5 aya yakın sürüyor ilçe hakem heyetleri yapıyor diye biliyorum bende 1 kere hakem heyeti sayesinde iade ettim onarilmayan cihazımı. İlk dilekçe dolduruyorsun orada 1 ay sonra genellikle(yoğunluğa göre değişiyor) telefona bakmak istiyorlar sonra rapor oluşturuyorlar eğer dediğin hata mevcutsa dilekçeye de iade almak istiyorum de
cevabın için teşekkür ederim. Yarın yanıma neler almam gerek gittiğimde direk sadece dilekçe kağıdımı oluşturulacak orada? Benim önceden birşeyler yapmam gerekiyor mu ?
4-5 aya yakın sürüyor ilçe hakem heyetleri yapıyor diye biliyorum bende 1 kere hakem heyeti sayesinde iade ettim onarilmayan cihazımı. İlk dilekçe dolduruyorsun orada 1 ay sonra genellikle(yoğunluğa göre değişiyor) telefona bakmak istiyorlar sonra rapor oluşturuyorlar eğer dediğin hata mevcutsa dilekçeye de iade almak istiyorum de
14 gün olmadan gönderdim değişim veya iade istedim. Toz yok dediler gerçekten gülünç bir durum. Uğraştığımız şeye bak. Tozlar sadece ışık altında gözüküyor. Nerede baktılar bilemiyorum.
14 gün olmadan gönderdim değişim veya iade istedim. Toz yok dediler gerçekten gülünç bir durum. Uğraştığımız şeye bak. Tozlar sadece ışık altında gözüküyor. Nerede baktılar bilemiyorum.
Göz kararı bakmışlardır. Cihazınız zaten daha yeniymis değişim olması gerek. Zaten note 9 pro ve note 9 s serilerinde kronik sorun. Xiaomi açıklama yapmıştı ücretsiz onarım olacaktır diye
Göz kararı bakmışlardır. Cihazınız zaten daha yeniymis değişim olması gerek. Zaten note 9 pro ve note 9 s serilerinde kronik sorun. Xiaomi açıklama yapmıştı ücretsiz onarım olacaktır diye
cevabın için teşekkür ederim. Yarın yanıma neler almam gerek gittiğimde direk sadece dilekçe kağıdımı oluşturulacak orada? Benim önceden birşeyler yapmam gerekiyor mu ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Telefonu bir süre alıyorlar mı bakmak için yoksa 1 gün içinde halledilen bir işlem mi ?
Bildiğim kadarıyla birşey almana gerek yok ama bu konuda yanlis bilgi vermiyim
Ben 15 dakika içeri girdim 7 kişi vardi gösterdim anlattım durumu tamam dediler dedim olumlu mu olumlu gibi ama raporu bekleyin dedi oradaki telefonu inceleyen kişi
Çok nadir durumda telefon kalır arızasına göre
Merhabalar note 9 pro var kamerada çok küçük tozlanma var garantiye gönderdim değişim veya iade istedim birşey yok dediler geri gönderdiler yarın tüketici hakem heyetine gideceğim. Süreç hakkında pek bir bilgim yok yardım eder misiniz?
İncelemek için telefonu bir süre alacaklar mı? Veya ne kadar sürecek? Süreç hakkında yardım lazım teşekkür ederim.İl kaymakamlığına mı ilçe kaymakamlığına mı gitmem gerek?
Mehmet Bey E DEVLET üzerinden başvuru yapabilirsiniz. EĞER CİHAZIN FATURA TARİHİNDEN İTİBAREN 6 AY DOLMAMIŞSA devlet seçimi size bırakıyor iade mi onarım mı değişimmi buna servis karışamaz siz istersiniz onlar paşa paşa yapar. Bunun için şöyle bir yol izleye bilirsiniz. Bu şekilde GHOST screen için NOte 7 iade edip note 8 pro aldım. Takıldıgınız yada merak ettiğiniz bir yer olursa yardımcı olmaya çalışısırım
Cihazın kamerasındaki tozu belli edecek şekilde fotoğraflarını çekin
Servisin olumsuz karar verdiği kağıdın fotoğrafını çekin
Varsa servis ile olan diyalog belge lehinize onlarında fotoğrafını çekin
ardından güzel bir dilekçe yazın ; ÖRNEĞİN ''xx.xx.2020 tarihinde almış bulundugum xxxxxxxxxx imei nolu note 9 pro cihazımın kamerasına toz kaçmaya başladı araştırdıgım üzere dünya çapında kronik bir arızadan dolayı kamera toz alıyormuş bunun için servise başvurup 6502. Tüketici korunma kanunundaki devletin bana sunduğu (iade yada değişim ne istiyorsanız artık açık şekilde yazılmak zorunda ) hakkımı talep ettim. lakin servis Bu durumu kabul etmedi ve devletin bana tanıdığı haklarımı görmezden gelerek kanunları ihlal etti. Bilir kişi incelemesi ile gereğinin yapılmasını istiyorum'' ben noktalama ve cümlelere fazla dikkat etmedim. Bunu güzelce yazıp hazırlayın
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
18.12.2019 da başvurmuşum 23.01.2020 de karara bağlanmış daha sonrası satıcı ile görüşmem vs derken ücreti almam 15 gün sürdü malesef.