- Adım
- ibo
- Cihazım
- RN10PRO
- Yaş
- 25
- Konum
- ankara
- Katılım
- 1 Temmuz 2021
- Konular
- 26
- Mesajlar
- 542
- Çözümler
- 7
- Tepkime puanı
- 206
- Puanları
- 58
Beyler buradaki insanlar genelde E ticarette aktif daha iyi bilirsiniz. Ben N11 den Vorteil isimli bir mağazadan saç kurutma makinesi aldım. Aldığım gibi kutu açılışı videosu çektim ki bozuk olduğunda elimde kanıt olsun diye. Tahmin ettiğim gibi bozuk çıktı ürün.
Ürünü iade etmek için N11 den iade kodu alıp iade ettim fakat satıcı iadeyi kabul etmemiş, kargodan bile almamış dolandıcı. Kargo bana iade olacak ve gidiş geliş ücretini siz vereceksiniz dedi yurtiçi kargo. Bu birinci sorun.
Şimdi bu aldığım ürünü garantiye göndermek istedim powertec servisi de kargo ücreti istiyor. Ben sıfır aldığım bir üründe teknik servis raporu almak zorunda mıyım? Zorunda olsam dahi neden kargo ücreti veriyorum.
Satıcı binlerce kişiye bozuk mal satıp böyle iade kabul etmiyor. Bir ton şikayet var nasıl olacak.
Ne yapacağım kafam karıştı lütfen birisi yardımcı olabilir mi? Kimi tüketici hakları şikayet edeceğim.
Ürünü iade etmek için N11 den iade kodu alıp iade ettim fakat satıcı iadeyi kabul etmemiş, kargodan bile almamış dolandıcı. Kargo bana iade olacak ve gidiş geliş ücretini siz vereceksiniz dedi yurtiçi kargo. Bu birinci sorun.
Şimdi bu aldığım ürünü garantiye göndermek istedim powertec servisi de kargo ücreti istiyor. Ben sıfır aldığım bir üründe teknik servis raporu almak zorunda mıyım? Zorunda olsam dahi neden kargo ücreti veriyorum.
Satıcı binlerce kişiye bozuk mal satıp böyle iade kabul etmiyor. Bir ton şikayet var nasıl olacak.
Ne yapacağım kafam karıştı lütfen birisi yardımcı olabilir mi? Kimi tüketici hakları şikayet edeceğim.