- Adım
- Yasin
- Cihazım
- Mi Note 10 Lite
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 22 Aralık 2018
- Konular
- 31
- Mesajlar
- 858
- Tepkime puanı
- 591
- Puanları
- 108
N11 den aldığım onlarca şeyi iade ettim hiçbirinde sıkıntı çıkmadı. 3 kere de telefon aldım problem bile olmadı.
Geçmiş olsun, üzüldüm kötü olmuş. Onay vermeden önce kontrolleri yaptıktan sonra olsa idi sorun olmaz idi. Bana kalırsa 14 gün iade hakkınız var diye biliyorum.3 gun once n11 den xiaomi redmi note7 turkiye (genpa) garantili telefon aldim telefon kurulumu yaptiktan sonra kendiliginden internetteyken kapanip acilmaya basladi iade etmek istiyorum 2100 tl para verip aldigim bir urunu neden arizali kullanayim sonucta ayipli mal dedim bizi ilgilendirmez biz urunu sattik servisle muhattap olun dediler..hakem heyetine gidicem birdaha asla burdan alisveris yapmam..
Kötü birşey demiyor kimse yardımcı olmaya çalışıyor hocam. Google N11 müşteri hizmetleri yazın ve arayın sorununuzu bildirin onlar sizi yönlendirecektir. Benim yaptığım 1yıldızlı bir kötü yorum için aramışlardı ve iade talebi oluşturmam için yardımcı olmuşlardı. Satıcının ne dediğinden ziyade N11 ile görüşünSatıcı ile tüketici arasindaki bir satışsa ne diye n11in aracı olmasina gerek var ve guvenli alisveris sitesi deniyor...kusura bakmayin eger aracı site oluyorsa ortada bi kusurda varsa n11 nasıl kazanca ortaksa sorunlarda da ortaktir...insallah benim yasadigim sıkıntıdan yasamazsaniz eger boyle bisey yasarsaniz bu yazdiklarim akliniza gelsin
Kimse boyle bi durumla karsilasmak istemez iki bin kusur para verip paramizla rezil oluyoruz resmen..n11 de oyle bi durum soz konusi degil okadar gorusme yaptim onlara gore satici herzaman hakli..servis raporu var dememe ragmen bi donus bile yapmadilar...yasadiklarimi karsilastigim sorunlari aktiriyorum burda yoksa kimseden bi cikarim bi husumetim yok..ben yandim baskasi yanmasin bariGeçmiş olsun, üzüldüm kötü olmuş. Onay vermeden önce kontrolleri yaptıktan sonra olsa idi sorun olmaz idi. Bana kalırsa 14 gün iade hakkınız var diye biliyorum.
N11 ile görüşün çünkü onlarda müşteri daima haklıdır aslında. hem yazın hemde arayın. hakem heyeti uzun iş
Kötü birşey demiyor kimse yardımcı olmaya çalışıyor hocam. Google N11 müşteri hizmetleri yazın ve arayın sorununuzu bildirin onlar sizi yönlendirecektir. Benim yaptığım 1yıldızlı bir kötü yorum için aramışlardı ve iade talebi oluşturmam için yardımcı olmuşlardı. Satıcının ne dediğinden ziyade N11 ile görüşün
Aynen bende tecrübe ettim. Hakem heyetinden önce bunları mutlaka denemelisiniz. Satıcı ya yeni yada sizi pusdurmaya çalışıyor.Kötü birşey demiyor kimse yardımcı olmaya çalışıyor hocam. Google N11 müşteri hizmetleri yazın ve arayın sorununuzu bildirin onlar sizi yönlendirecektir. Benim yaptığım 1yıldızlı bir kötü yorum için aramışlardı ve iade talebi oluşturmam için yardımcı olmuşlardı. Satıcının ne dediğinden ziyade N11 ile görüşün
Bu dediklerinizi yaptim 1 yildiz verdim sikayet var a yazdim,musteri hizmetleriyle gorusme yaptim hatta sizi aricaz dediler uzerinden 4 gun gecti ne arayan ne soran..urunu iade icin gonderdim telefonu teslim almislar ama arayan soran bile yok..Kötü birşey demiyor kimse yardımcı olmaya çalışıyor hocam. Google N11 müşteri hizmetleri yazın ve arayın sorununuzu bildirin onlar sizi yönlendirecektir. Benim yaptığım 1yıldızlı bir kötü yorum için aramışlardı ve iade talebi oluşturmam için yardımcı olmuşlardı. Satıcının ne dediğinden ziyade N11 ile görüşün
N11 de hesabiniz varsa techpazar diye bi satici musteri memnuyeti 99 larda..ama n11 in hic orali olmamasi dahada can sıkıcı...gondermeden once aradim dediklerini yaptim servise goturdum musteri hizmetlerini aradim hic umursamadilar bileAynen bende tecrübe ettim. Hakem heyetinden önce bunları mutlaka denemelisiniz. Satıcı ya yeni yada sizi pusdurmaya çalışıyor.
Ayrıca daha ben 2 cihaz aldım yeğenime G.gidiyordan Delta garantili 1860tl den. Bir daha alacağınız zaman tanınmış %98-100 güvenlikli satıcıları arayınız. bu yerlerde ve en önemlisi onay sürecinizi iyi değerlendiriniz, sonra sorun yoksa onay veriniz
İade ettikten sonra aramazlar zaten. İade et kısmına geleceksiniz süreci izleyeceksiniz.Bu dediklerinizi yaptim 1 yildiz verdim sikayet var a yazdim,musteri hizmetleriyle gorusme yaptim hatta sizi aricaz dediler uzerinden 4 gun gecti ne arayan ne soran..urunu iade icin gonderdim telefonu teslim almislar ama arayan soran bile yok..
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
N11 de hesabiniz varsa techpazar diye bi satici musteri memnuyeti 99 larda..ama n11 in hic orali olmamasi dahada can sıkıcı...gondermeden once aradim dediklerini yaptim servise goturdum musteri hizmetlerini aradim hic umursamadilar bile
Arayıp aramamalarindan ziyade alıp almamaları önemli. Kargodan cihazı aldılarsa iade süreci başlamış demektir. N11 satış sözleşmesinde yazana uyacaklar fakat sizi de bekletmek için para iadesini orda yazan gün sayısının son günü yapacaklardırBu dediklerinizi yaptim 1 yildiz verdim sikayet var a yazdim,musteri hizmetleriyle gorusme yaptim hatta sizi aricaz dediler uzerinden 4 gun gecti ne arayan ne soran..urunu iade icin gonderdim telefonu teslim almislar ama arayan soran bile yok..
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
N11 de hesabiniz varsa techpazar diye bi satici musteri memnuyeti 99 larda..ama n11 in hic orali olmamasi dahada can sıkıcı...gondermeden once aradim dediklerini yaptim servise goturdum musteri hizmetlerini aradim hic umursamadilar bile
insallah oyle olur..Arayıp aramamalarindan ziyade alıp almamaları önemli. Kargodan cihazı aldılarsa iade süreci başlamış demektir. N11 satış sözleşmesinde yazana uyacaklar fakat sizi de bekletmek için para iadesini orda yazan gün sayısının son günü yapacaklardır