- Adım
- Avni Ataver
- Cihazım
- Xiaomi 13 Pro
- Meslek
- Eğitimci
- Yaş
- 63
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 22 Mart 2018
- Konular
- 56
- Mesajlar
- 3.958
- Tepkime puanı
- 14.137
- Puanları
- 238
Biraz kalite olsun canlar...

Medyaları görmek için kayıt olmalısınız
Ha şöyle hocam ya... İçimiz zaten kararmış. Nedir o arabesk arabesk?Nostalji Kadife Ses...
Medyaları görmek için kayıt olmalısınız
Hocam bilirsiniz bu iş zevk meselesi ne diyelim ki ?Arabesk ten hoşlanan arkadaşlarımıza da saygı duyuyoruz Bizim Jenerasyonunda Parcalari tabiki farklı Elwis Presley, Adaamo ,Frank Sinatra, ve bir çok sanatçının yıllar geçse de müzikleri Evrenselliği içinde hala çalınıp söylenmekte Tabiki.Türk Sanat Müziği ve Türkülerimizinde yeri bir başka lezzet veriyor bizlere...Ha şöyle hocam ya... İçimiz zaten kararmış. Nedir o arabesk arabesk?![]()
![]()