- Adım
- kaan
- Cihazım
- Poco X3 NFC
- Yaş
- 36
- Konum
- ankara
- Katılım
- 28 Kasım 2019
- Konular
- 13
- Mesajlar
- 88
- Tepkime puanı
- 52
- Puanları
- 18
EU rom da o satırlar yok hocam. Ona rağmen NV data hatası verdi. Orjinal fastboot attım. Plakalar silinmemişti. 2. denemede Dosyayı yeniden indirip başka usb portu ile denedim. Yine NV data hatası verdi.Yazılımsal kayıtta rom atarsanız imei silinir eu romun bat dosyasında opcust opconf komutlarını silip kaydedip bat dosyasından atarsanız sorun olmaması gerek.