- Adım
- Suat
- Cihazım
- Mi Note 3
- Yaş
- 51
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 15 Nisan 2015
- Konular
- 16
- Mesajlar
- 3.275
- Tepkime puanı
- 3.573
- Puanları
- 188
Mesaj gelince kullandığın romda açmayı dene,takılırsan ona göre yüklersin...Evet hocam china sürümü kurun demişti nasıl yapayım bilemedim