Haber MIUI V6 çeviri projesine davet

catlax66

ihsan
Yönetici
Destek Ekibi
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
184
Puanları
Adım
ihsan
Cihazım
Mi6
Katılım
11 Mayıs 2014
#1
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.




Merhaba arkadaslar,


Önümüzdeki aylarda MIUI Türkçe çevirisini geliştirici sürümlerinde göreceğiz. 
Yayımlanacak sürüm V5 yerine kendisiyle birlikte bir çok yenilik getiren V6 sürümü olacak. Katkılarınız V6'nın Türkçe çevirisine yön verecek ve sizin kelimeleriniz sayesinde kullanıcıyla buluşacak. Hepinizi V6'nın kullanıcı arayüzünü birlikte 
geliştirmek için davet ediyorum. 


Katkılarınız için teşekkür ederiz.
MIUI Global Translation Team




Konuyla ilgilenen arkadaşlar 
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
 gelen mesajdır buna el atalım çevirelim türkçeye geliştirici sürümlerini orjinal kaynaktan tam stabil alalım.
 

MGM Barut

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Premium Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
684
Beğeniler
86
Puanları
Adım
MUHARREM
Cihazım
Mi 9T 6/128gb
Meslek
Emekli
Katılım
6 Mayıs 2014
#2
İlgilenen arkadaşlar meydan sizin,bence bu fırsatı değerlendirmelisiniz.Teşekkürler [font=Verdana, Arial, sans-serif]
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
 kardeşim.
 

catlax66

ihsan
Yönetici
Destek Ekibi
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
184
Puanları
Adım
ihsan
Cihazım
Mi6
Katılım
11 Mayıs 2014
#3
Cvp: MIUI V6 çeviri projesine davet

MGM Barut pid=5556 dateline=1405429824' Alıntı:
İlgilenen arkadaşlar meydan sizin,bence bu fırsatı değerlendirmelisiniz.Teşekkürler [font=Verdana, Arial, sans-serif]
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
 kardeşim.

Eyvallah hocam xiaomi.eu daki multi kullanıyordum bi yalın halini direk ingilizce geliştici sürümünü kullanayım baya performans olarak daha multiye gelmeyen en az 3 özellik keşfettim temaya göre yazı tipi, iphone daki gibi uygulama yüklenmesi ve mail programı daha stabil çalışıyor. antutu sonuçlarını görseniz zaten daha fazla hak verirsiniz.
 

Zizifos

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Uzman Üye
MIUI Sever
Mesajlar
309
Beğeniler
5
Puanları
Adım
Servet
Cihazım
Mi 5
Yaş
34
Katılım
4 Mayıs 2014
#4
Cvp: MIUI V6 çeviri projesine davet

Çeviriyi yapıyoruz ama bi test edecek fırsat bulamadık. Test edilmeden de çeviriler havada kalıyor gibi.
 

catlax66

ihsan
Yönetici
Destek Ekibi
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
184
Puanları
Adım
ihsan
Cihazım
Mi6
Katılım
11 Mayıs 2014
#5
Cvp: MIUI V6 çeviri projesine davet

Zizifos pid=5560 dateline=1405431835' Alıntı:
Çeviriyi yapıyoruz ama bi test edecek fırsat bulamadık. Test edilmeden de çeviriler havada kalıyor gibi.
hocam nasıl test edeceğiz mesela ben tam anlamıyorum cmercan arkadaşın çevirisini github ta çevirdiğimizde hartalık multi lang romlarda hemen görebiliyorduk
 

Zizifos

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Uzman Üye
MIUI Sever
Mesajlar
309
Beğeniler
5
Puanları
Adım
Servet
Cihazım
Mi 5
Yaş
34
Katılım
4 Mayıs 2014
#6
Cvp: MIUI V6 çeviri projesine davet

ihsanhalici pid=5561 dateline=1405432077' Alıntı:
Zizifos pid=5560 dateline=1405431835' Alıntı:
Çeviriyi yapıyoruz ama bi test edecek fırsat bulamadık. Test edilmeden de çeviriler havada kalıyor gibi.
hocam nasıl test edeceğiz mesela ben tam anlamıyorum cmercan arkadaşın çevirisini github ta çevirdiğimizde hartalık multi lang romlarda hemen görebiliyorduk
Denemek için Miui tarafında çoklu dil paketlerinin rom'a eklenmesi lazım. Ancak v5'de çeviri bitmesine rağmen çoklu dil desteğine geçmediler. Bir bildikleri vardır beklediklerine göre.
 

Tmp341

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
225
Beğeniler
22
Puanları
Adım
Tugay
Cihazım
GM Discovery
Katılım
18 Ağustos 2014
#8
Cvp: MIUI V6 çeviri projesine davet

Çeviri ekibine mesaj yolladım bakalım kabul edecekler mi beni? :D
 

Tmp341

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
225
Beğeniler
22
Puanları
Adım
Tugay
Cihazım
GM Discovery
Katılım
18 Ağustos 2014
#10
Cvp: MIUI V6 çeviri projesine davet

ihsanhalici' Alıntı:
Hocam bekleriz Şuan %99 da bir hafta hafta önce bitmişti de malum ekleme yapılıyor senide bekleriz :D

Valla hocam bir ara sardım çeviri işine, Titanium Backup, franco kernel, apex launcher çevirilerine başlamıştım ama sınavlar girdi araya sonra net gitti anca geri döndüm okulu bitirip :D
 
Üst Alt