- Adım
- Çetin
- Cihazım
- Xiaomi 15T
- Meslek
- Bilgi Teknolojiler
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 7 Mayıs 2014
- Konular
- 99
- Mesajlar
- 8.988
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 6.731
- Puanları
- 338
Hocam hayırdır, çok mu acil?neden verilmedi acaba?
Sent from my MI PAD using Tapatalk
Hocam hayırdır, çok mu acil?neden verilmedi acaba?
acil değil de göz çıkarmazdı haniHocam hayırdır, çok mu acil?
![]()
![]()
Sent from my MI PAD using Tapatalk
Hocam benim demek.İSTEDİGİMİ yanlıs anladın sen demek istediğim su daha turkiyede kimse mi cihazı kullanmazken ben kullaniyordum anlatabildim miPolemik olsun diye yazmıyorum ama MIUI varken henüz Mi cihazları yoktu.
Yanlış hatırlamıyorsam (üzerinden çok zaman geçti, MIUI'den 1 sene sonra ilk cihazlarını çıkarttılar.
Ben de diyorum ki, daha mi cihazları yokken miui kullanılıyordu.Hocam benim demek.İSTEDİGİMİ yanlıs anladın sen demek istediğim su daha turkiyede kimse mi cihazı kullanmazken ben kullaniyordum anlatabildim mi![]()