Hocam deneyimlerimi, tecrübelerimi anlatmaya karakter yok malesef. 7 seneden fazla Apple kullandım. Son 3 senede yaşadığım rezaletin haddi hesabı yok. Şimdi Xiaomi Mi9t aldım, pop up görüşme esnasında bi açılıp bi kapanıyor, batarya %80 den 1 saatte 0'a düşüyor. E ben bu cihazı alalı 1.5 ay olmadı servise yolladım, telefonu sıfırlayıp geri yolladılar. İster bağır ister çağır, ister kavga et ister öldür. Fark eden bir şey yok. Aynı şekilde bende uzun yıllardır hizmet sektöründeyim. Çalışmadığım mağaza az sayıda. Keza arkadaşlarım ve ailemde öyle. Haliyle işlerin nasıl yürüdüğünü bizzat ben biliyorum. Servise alınacak ürünlerin depoda bekletilip 1 ay sonra müşteri geldiğinde cihazınız garanti kapsamı dışında efendim denildiğinin, yurt dışından defolu veya geri yollamamak şartıyla 100 euroluk ürünü 50 euroya alınıp burada 500 euro karşılığında satıldığını ve üründe sorun çıktığında tüketici hatası diye geri itelendiğini ben biliyorum. İç Giyim,dış giyim,ayakkabı,bilgisayar,telefon teknoloji bir sürü hizmet sektöründe çalıştım. En son bu eziyete katlanamayıp işten çıktım. Şuan işsizim ve çok mutluyum. Her neyse konu sapmasın. Call of duty mobile battle royale modunda oyundan atıyor diye cihazı servise yollamayı düşünmesin arkadaşlar, boşuna rezil olursunuz gerek yok.