- Adım
- ÖmerF Koca
- Cihazım
- Mi 10T
- Meslek
- Öğrenci
- Yaş
- 28
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 2 Ocak 2017
- Konular
- 34
- Mesajlar
- 1.523
- Tepkime puanı
- 987
- Puanları
- 128
hocam stock kamerayı manuele alın pozlama süresini 2sn yapın alın size gece modubüyük eksiklik yaaa![]()
hocam stock kamerayı manuele alın pozlama süresini 2sn yapın alın size gece modubüyük eksiklik yaaa![]()
global beta mı?Arkadaşlar beta rom kurulu miui 10 twrpden yükledim stok kamera dırduruldu diyor vatmı çözüm
Evet global beta fakat all in one miui 10 v. 2.1 diye bir kamera sürümü mü diyeyim magiksten yükleyince düzeldi yalnız google camerada 30fpsten başka birsey yokglobal beta mı?
1080p mi?Evet global beta fakat all in one miui 10 v. 2.1 diye bir kamera sürümü mü diyeyim magiksten yükleyince düzeldi yalnız google camerada 30fpsten başka birsey yok
hocam 240fps için google kameradan ağır çekimi açmanız gerekiyor. ağır çekimde solt attaki 120fps e tıklarsanız 240 olacaktırMERHABA öncelikle böyle bi konu açtığınız için tesekkürler. ben dosyayı flasladım fakat 120fps gördüm en son 240fps olmadı
hallettim hocam sağolunhocam 240fps için google kameradan ağır çekimi açmanız gerekiyor. ağır çekimde solt attaki 120fps e tıklarsanız 240 olacaktır