- Adım
- M. Ahmet
- Cihazım
- Redmi Note 9S
- Meslek
- Makale Yazarı
- Yaş
- 29
- Konum
- Kayseri
- Katılım
- 21 Ocak 2018
- Konular
- 67
- Mesajlar
- 353
- Tepkime puanı
- 289
- Puanları
- 78
GİRİŞ
Aylar önce TürkNet'ten Millenicom'a geçişimi sağlamıştım. O süreçte yaşadığım tecrübeleri de BU KONUda paylaşmıştım. Bu sayede ilgili İSS hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler için de bir kaynak oluşturmuştuk. Yaklaşık 1,5 - 2 ay önce de taşınmamız netleşti. Kiralık evi bulduktan sonra hemen Millenicom'dan altyapı sorgulaması yaptım ve 100 Mbps internet altyapısının olduğunu gördüm. Daha önce ki evimizde 79 Mbps internet altyapısı vardı ve ben 50 Mbps kullanabiliyordum. İSS'nin taahhütsüz kullanıcılara 75 Mbps hız sağlamaması nedeniyle 50 Mbps'e mahkumdum.
ZORLU NAKİL SÜRECİM
Nakil işlemlerini başlatmak için 29 Mart 2021 tarihinde Millenicom müşteri hizmetlerini aradım ve nakil işlemlerinin başlatılmasını istedim. Nakil işlemleri için telefon ve internet nakline ayrı ayrı ücret alınacağını söylediler. Ben de "telefonu iptal edin, sadece internet nakli yapın" dedim ve yalın internet ile nakil işlemini devam ettireceklerini söylediler. Fakat bundan önce bilinmesi gereken ve süreci etkileyen 2 durum var;
1- %88 Engelli Raporum ile %25 fiyat indirimi
2- İnternet kullanımıma ek olarak paket içerisinde gelen telefon kullanımı (telefon kullanmadım hiç ama her fatura üzerine +10 TL eklediler)
Nakil işlemi başlayınca internetimi kullanamayacağımı ve geçiş sürecinin en fazla 1 hafta sürebileceğini beyan ettiler. Nakil işlemleri için onay verdim ve süreç başladı(!) Süreç başladı(!) yazıyorum çünkü internetimde hiçbir kesilme, kopma vb. durumlar olmadı. O günün gecesi, ertesi gün ve sonraki gün derken hiçbir değişiklik olmadı. Hal böyle olunca tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve sordum. "Sistemde bir nakil işlemi görünmüyor" dediler. Tekrar nakil talebi oluşturdular sisteme ve yine başa sardı. 2 Nisan 2021 tarihinde tamamen taşındık ve halen İSS'ten nakil işlemi için bir haber yoktu. Tekrar aradım ve sordum, süreç devam ediyor dediler. Baktım iş olacak gibi değil. Sürekli savsaklıyorlar diye düşündüm ve her gün arayıp ısrarcı davranmamın süreci hızlandıracağı kanaatine vardım. Tabi sinirlenmeye de başladım.
Birkaç aramadan sonra bana "Sizin telefon kullanımınızın iptal edilip yalın internete geçme talebiniz olmuş. Şu an yalın internete geçişiniz devam ediyor" dendi. Yine sinirlendim ama kapattım telefonu. Aradan birkaç gün geçti ve tekrar aradım. "1,5 hafta oldu ve halen internetim yok, neden süreç uzadı" dedim. "Siz engelli raporunuzla fiyat indiriminden yararlanmışsınız. Sistem nakil işlemleri için engelli kimlik kartının fotoğrafını ve kimlik fotoğrafını istiyor. Bunları Whatsapp üzerinden göndermeniz gerekli" dediler. 1,5 hafta olmuş ve bu bana yeni söyleniyor diye sinirlendim ve konuştuğum kişiye fırça atıp telefonu kapattım. İstedikleri evrakların fotoğraflarını gönderdim ve 2 gün sonra beni aradılar.
Telefonun iptal edilip yalın internet kullanımı için paket değişikliği yapılması gerektiği ve bu da süreci uzatacağı için aradıklarını söylediler. Ben de telefon nakli ücretini ödemek istemediğimi, sadece internet naklini istediğimi belirttim. Konuştuğum kişi naklin ücretsiz yapılabileceğini ve mağduriyetimin giderilmesi için çalıştıklarını söyledi ve kapattı. Ardına telefonuma nakil işlemleriyle alakalı SMS'ler gelmeye başladı. İlk gelen SMS böyleydi;
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
İLGİLİ VİDEO
Medyaları görmek için kayıt olmalısınız