- Adım
- Burhan
- Cihazım
- Mi9
- Yaş
- 35
- Konum
- Ayazağa mahallesi
- Katılım
- 30 Ağustos 2019
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 1
Merhabalar,
Daha 1 aylık Mi9 cihazımda aşağıda ”The temperature is too low. Your phone may shut down any time now. Make sure you save all the important changes” uyarısı aldım. Kernel kısmından battery durumuna baktığımda batarya sıcaklığını -30 ile -37.5 dereceler arasında gördüm. Daha sonra telefonum kapandı, şu an açılmıyor. Bu sebeple screenshot koyamıyorum. Telefonum yurt dışından alınma olduğu için garantisi de yok.
Daha önce aynı uyarı dolayısıyla konu açmış bir arkadaş var, konusunu okudum ve ona ritzy servis yazılımsal demiş. Ayrıca garanti kapsamında olduğundan bir fiyat bilgisi yok. Ritzy servisi aradım, telefonu göndermem gerektiğini ve 15 gün gibi bir süre alacağını söylediler. İşim dolayısıyla acil yaptırmam gerekiyor telefonumu.
Öncelikle daha önce garanti kapsamı dışında bu tarz bir durumla karşılaşan ve yaptıran oldu mu? Olduysa nasıl bir çözüm uygulandı?
İstanbul’da bu konu hakkında bilgi sahibi olan, kazık atmayacak ve telefona zarar vermeyecek, güvenilir teknik servis tanıyan var mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum
Daha 1 aylık Mi9 cihazımda aşağıda ”The temperature is too low. Your phone may shut down any time now. Make sure you save all the important changes” uyarısı aldım. Kernel kısmından battery durumuna baktığımda batarya sıcaklığını -30 ile -37.5 dereceler arasında gördüm. Daha sonra telefonum kapandı, şu an açılmıyor. Bu sebeple screenshot koyamıyorum. Telefonum yurt dışından alınma olduğu için garantisi de yok.
Daha önce aynı uyarı dolayısıyla konu açmış bir arkadaş var, konusunu okudum ve ona ritzy servis yazılımsal demiş. Ayrıca garanti kapsamında olduğundan bir fiyat bilgisi yok. Ritzy servisi aradım, telefonu göndermem gerektiğini ve 15 gün gibi bir süre alacağını söylediler. İşim dolayısıyla acil yaptırmam gerekiyor telefonumu.
Öncelikle daha önce garanti kapsamı dışında bu tarz bir durumla karşılaşan ve yaptıran oldu mu? Olduysa nasıl bir çözüm uygulandı?
İstanbul’da bu konu hakkında bilgi sahibi olan, kazık atmayacak ve telefona zarar vermeyecek, güvenilir teknik servis tanıyan var mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum