Anket Mi8 Lite Şebeke Problemi Anketi

fsikier

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Mi8lite
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Katılım
24 Mart 2019
Konular
1
Mesajlar
74
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Katılıyorum hafıza kartı takılabildiği vaad edilen bir cihaza hafıza kartı takamıyoruz bir nevi. Aynı şekilde çift sim olarak vaad ediliyor çift sim kullanamıyoruz. Bu durumda iade şansımız olması lazım ama işte...
Email atmıştım xiaomiye bu durumla alakalı bana birkaç yöntem tarif etmişler bildiğin saçmalık sözde çözümü akillarinca tarif ediyorlar biz salagiz sanki.acikca kabul et kardeşim yeni güncelleme hazırlıyoruz bu sorunu halledicez diyin ama işte....
 

tarix

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Tarık
Cihazım
Mi 8 Lite
Konum
Konya
Katılım
23 Ocak 2019
Konular
3
Mesajlar
80
Tepkime puanı
35
Puanları
18
Email atmıştım xiaomiye bu durumla alakalı bana birkaç yöntem tarif etmişler bildiğin saçmalık sözde çözümü akillarinca tarif ediyorlar biz salagiz sanki.acikca kabul et kardeşim yeni güncelleme hazırlıyoruz bu sorunu halledicez diyin ama işte....
E-mail içeriğini paylaşabilir misiniz bizimle?

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

fsikier

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Mi8lite
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Katılım
24 Mart 2019
Konular
1
Mesajlar
74
Tepkime puanı
16
Puanları
8
E-mail içeriğini paylaşabilir misiniz bizimle?

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




Thank you for contacting Xiaomi Customer Support and I am Kuldeep and sorry to hear that you are facing issue with SIM Cards.



Kindly perform hardware test for the SIM of your device:

1. Go to Dial Pad

2. Dial *#*#6484#*#*

3. Select Single Item Test (If the option is available)

4. Select SIM Card

5. Follow the instructions mentioned over there



If the test result is positive would request you to follow the below mentioned steps:

Sign Out from your Mi Account:-

1. Go to Settings

2. Select Mi Account

3. Then confirm to Sign Out



Create a Backup: -

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup

6. Select Accounts and Contacts & Deselect System

7. Then select Backup so that a backup would be created



For Finding Backup File:-

1. Go to Internal Storage

2. Select MIUI

3. Select Backup

4. Select All Backup



(Note: - Please save the backup file in your PC/ Laptop, so that your important data would be prevented)



Factory Data Reset:-

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Tap on Factory Data Reset



Restoring Data:-

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup File

6. Select Restore in order to complete this process



Hope that above provided steps will help you in a better way to resolve the concern



Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.



Regards,

Kuldeep

Xiaomi Customer Support
 

Ayyıldız

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mİ 8 LTE
Yaş
24
Konum
İstanbul-Adana
Katılım
13 Aralık 2017
Konular
18
Mesajlar
308
Tepkime puanı
304
Puanları
78
Arkaslar gercekten bugun mobil veriden baska birsey kullanmadim bezdirici birsey son guncellme ile stabilde 3g dede sorun veriyor bende bazen. Gercekten sadece mobil veri kullanan evinde wifi olmayan arkaslara cok uzuldum umarim en kisa sure icinde sorun cozulur.
 

fsikier

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Mi8lite
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Katılım
24 Mart 2019
Konular
1
Mesajlar
74
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Thank you for contacting Xiaomi Customer Support and I am Kuldeep and sorry to hear that you are facing issue with SIM Cards.



Kindly perform hardware test for the SIM of your device:

1. Go to Dial Pad

2. Dial *#*#6484#*#*

3. Select Single Item Test (If the option is available)

4. Select SIM Card

5. Follow the instructions mentioned over there



If the test result is positive would request you to follow the below mentioned steps:

Sign Out from your Mi Account:-

1. Go to Settings

2. Select Mi Account

3. Then confirm to Sign Out



Create a Backup: -

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup

6. Select Accounts and Contacts & Deselect System

7. Then select Backup so that a backup would be created



For Finding Backup File:-

1. Go to Internal Storage

2. Select MIUI

3. Select Backup

4. Select All Backup



(Note: - Please save the backup file in your PC/ Laptop, so that your important data would be prevented)



Factory Data Reset:-

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Tap on Factory Data Reset



Restoring Data:-

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup File

6. Select Restore in order to complete this process



Hope that above provided steps will help you in a better way to resolve the concern



Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.



Regards,

Kuldeep

Xiaomi Customer Support

Sorunun devam ettiği bu adımların cozmedigini söyledim Cevap Şu Şekilde

Xiaomi Müşteri Desteği ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Kuldeep ve SIM Kartlarda sorunla karşılaştığınızı duyduğuma üzüldüm.



Sorunu çözmek için tüm olası sorun giderme adımlarında size rehberlik ettiğimizi bildirmek isterim. Bununla birlikte, sorun devam ederse, bu konuda daha fazla yardım için ilgili satın alma noktasıyla temasa geçmenizi isteyecektir.



Başka bir sorgu için bizimle temas kurmaktan çekinmeyin.
 

Ayyıldız

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mİ 8 LTE
Yaş
24
Konum
İstanbul-Adana
Katılım
13 Aralık 2017
Konular
18
Mesajlar
308
Tepkime puanı
304
Puanları
78
Sorunun devam ettiği bu adımların cozmedigini söyledim Cevap Şu Şekilde

Xiaomi Müşteri Desteği ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Kuldeep ve SIM Kartlarda sorunla karşılaştığınızı duyduğuma üzüldüm.



Sorunu çözmek için tüm olası sorun giderme adımlarında size rehberlik ettiğimizi bildirmek isterim. Bununla birlikte, sorun devam ederse, bu konuda daha fazla yardım için ilgili satın alma noktasıyla temasa geçmenizi isteyecektir.



Başka bir sorgu için bizimle temas kurmaktan çekinmeyin.
İyiya iade eder parami alirim. Madem bu kadar vurdum duymazlar.
 

fsikier

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Mi8lite
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Katılım
24 Mart 2019
Konular
1
Mesajlar
74
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Arkadaşlar sorunun çözümünü buldum sanırım.
Deneme asamasindayim.
 
Üst Alt